Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

Alex a si probal tole bolj nafilat, ker če ne voziš kot Rally pol ndejasnko gumo preveč "zvrača" kar je navadno kriv prenizek tlak.

 

Jaz te gume spredaj filam 2.7 zadaj pa nekje 2,6 pa še bočnica je nekoliko nižja.

Sedaj jih imam na 2,7. In res še vedno izgledajo kot balon. Obvezno bi morali dati gor XL nosilnost, pa bi bili boki bolj trdi. Izgleda, da ne glede na slog 

vožnje, jih pobira po robovih. In potem je vožnja v mokrem v ovinke še bolj nevarna. 😬

 

 

Napisano

Ja, se kar strinjam, da zna bit kej takega. Ne vem, će ne boš spomladi menjal, bi jaz probal pumpat 3,0 spredaj in 2,8 zadaj. 🤨

 

Podobno sem imel namreč težavo pred cca 15 leti s prvo šestko in prvimi GoodYear F1 (smrekca profil). Mi je tudi takole pobiralo profil pa sem napumpal 3,0 in se je obraba potem umirila na celoten profil gume. Bila je sicer nekoliko trša vožnja, ampak avto se je pa držal ceste nenormalno dobro.

33112_1.png

Napisano
pred 3 minutami je Boss napisal:

Ja, se kar strinjam, da zna bit kej takega. Ne vem, će ne boš spomladi menjal, bi jaz probal pumpat 3,0 spredaj in 2,8 zadaj. 🤨

 

Podobno sem imel namreč težavo pred cca 15 leti s prvo šestko in prvimi GoodYear F1 (smrekca profil). Mi je tudi takole pobiralo profil pa sem napumpal 3,0 in se je obraba potem umirila na celoten profil gume. Bila je sicer nekoliko trša vožnja, ampak avto se je pa držal ceste nenormalno dobro.

Bom jaz tudi povečal na 2.8 ali 3.0 pa bomo vidli kako se bo obneslo .....:prstgor:

Upam le,da nebo pretrda vožnja.🤔

Napisano

No, no, kar lepo po pameti ...

 

Te eksperimente s 3,0 bara se raje pojdite spomladi, ne zdaj, ko bodo ceste mokre in spolzke. Razen če imate radi utripanje tiste lučke proti zdrsavanju koles, vklapljanju ESP in lovljenju vozila po cesti ...

 

Pri 3,0 bara bo že pošteno trda guma, znatno manjši oprijem in udobje ...

Napisano

Evo, priprevoženih  9300 km. 

IMG_20221107_103312.jpg

 

Jaz ne bom pumpal toliko več, ker če ima guma mehke bočnice(naravnano na bolj udobno vožnjo in manjši hrup izpod koles) ne bomo veliko rešili s tem. 

Pač, dejstvo je, da ko je guma preveč napumpana začne gumo pobirati po sredini. In tako bi le "pretentali" gumo, da ne bi več pobirali toliko robov. 

Guma bo trša, vožnja neudobna, a na ovinkih bo še vedno robove pobiralo.

 

 

Napisano

Ovinki vedno pobirajo najbolj robove, ampak vseeno se mi zdi, da tukaj gumo zaradi mehkih in dokaj visokih bočnic še dodatno "zvrača" v ovinku in povečuje obrabo. Ne gre za to, da bi "pretental" gumo ampak zato, da najdeš optimalen tlak za to gumo. Da pa bi gumo pobiralo samo po sredini bi pa rabil bistveno višji tak od 3,0.

33112_1.png

Napisano

Na vsaki gumi piše, koliko je lahko napumpana... 

Na vsakem avtu piše priporočen tlak v gumah. 

Če na avtu piše 2,3 guma pa dovoli 3,2 lahko na 3,2 napumpaš in guma NORMALNO dela svoje delo... 

Napisano
pred 15 minutami je Shrek napisal:

Če na avtu piše 2,3 guma pa dovoli 3,2 lahko na 3,2 napumpaš in guma NORMALNO dela svoje delo... 

Seveda, in ker ima nekaj rezerve, jo lahko tudi na 3,5 ali celo 4,0 bara napumpaš. In se oddrsaš z mokrega cestišča.

Napisano

Jaz bom lepo priznal, da ne vem kakšna je vožnja pri 3.0 ker sem imel pri avtih vedno punpane na priporočen tlak in tudi do sedaj nisem imel noben problem pri pobiranju robov! Pred meseci sem tukaj čital in se čudil 🤔, da eni pumpate na 2.8,2.9,3,0 itd. Jaz jih pumpa na 2.5 kot piše, tudi zimske Kleberce sem in jih ni pobralo! Poleti bom nabil Bridgestonke na 2.8 pa bom videl, če bo pretrda vožnja grejo na 2.5-2.6 mogoče.....😊👍

Napisano

Hočem povedat, da se mora tlak v gumah spreminjat glede na obremenitev. Če na priklopu neseš 4 kolesa, je 2,8 absolutno premalo. Če si pa sam v avtu je pa 2,5 preveč. 

Napisano
pred 19 minutami je Shrek napisal:

Hočem povedat, da se mora tlak v gumah spreminjat glede na obremenitev. Če na priklopu neseš 4 kolesa, je 2,8 absolutno premalo. Če si pa sam v avtu je pa 2,5 preveč. 

Tudi to drži....😊👍

Napisano (urejeno)

Dobrodošel med nami, :prstgor: jaz imam magnetnega kot so na sliki....😊👍 

Screenshot_20221107-215850~2.png

Popravljeno od Bini
Napisano
WWW.GSMAPARATI.SI

SAMSUNG AVTO NOSILEC EE-V200BE Galaxy S6, S6 Edge, S6 Edge+, Galaxy Note 5 Vehicle...

 Tale je top. Sam sem ga kupil na mimovrste.

Napisano
pred 28 minutami je Gregster napisal:
WWW.GSMAPARATI.SI

SAMSUNG AVTO NOSILEC EE-V200BE Galaxy S6, S6 Edge, S6 Edge+, Galaxy Note 5 Vehicle...

 Tale je top. Sam sem ga kupil na mimovrste.

Lahko potrdim. Ga imam že šest let.

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 11 urami je Bini napisal:

Dobrodošel med nami, :prstgor: jaz imam magnetnega kot so na sliki....😊👍 

Screenshot_20221107-215850~2.png

 

Pa to dost drži, ne pade dol, k se avto mal potrese? 😛

 

 

Napisano
Pred eno uro je MazdaBoy napisal:

 

Pa to dost drži, ne pade dol, k se avto mal potrese? 😛

Ja, ker nimam cigla.... :harhar: 👍😉

Napisano
pred 8 minutami je Slivka napisal:

Baje slika pove več kot tisoč besed...

IMG_20221108_134502940.jpg

So me, med drugim, označili za malomarneža. Pa sem sklenil, da se bom poboljšal...

Kaj si naredil? Dvignil brisalce? 🤔

 

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Kaj si naredil? Dvignil brisalce? 🤔

 

Ja, pa zapeljal zelo tesno mimo pralnice in stresel pesek z gumijastih predpražnikov. Za začetek dovolj, da ne bo prehudega šoka...

Napisano
pred 9 urami je MazdaBoy napisal:

 

Pa to dost drži, ne pade dol, k se avto mal potrese? 😛

Anker-ovega mam:

Uporablja se občasno. Padel ni nikoli dol.

 

Magnetka ne lepim na telefon, ampak ga dam za ovitek.

Napisano

Danes sem pa toliko naredil na BTjki, da se bojim, da ji bo škodilo...

 

Zdaj sem še tesnila vrat namazal s parafinovim oljem. Nekaj so govorili, da bo letos huda zima, pa da ne ostanem zunaj pred zmrznjenimi vrati...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.