Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pred 44 minutami je Alex napisal:

Kakim dijakom neki. Te bridgestonke pobira po robovih že z sivkino brzino. 

Kaj bi bilo šele pri normalno hitri vožnji. 🤔

 

 

Sonce, sonce,...

 

Kolikor se jaz spoznam na te reči, je sivka roža, torej ima korenine in ne gre nikamor. In še pri tej hitrosti pobira robove na gumah... 

 

In, ja ti priznam, da si najhitrejši, najboljši, najprfektnejši šofer na tem forumu z najboljšim avtom, kar so jih kdaj naredili.

 

Mislim, da sem nekje že omenil, da nekatere puberteta zagrabi malo bolj pozno. In ker imam doma hčerko in sina, ki sta že v puberteti in enega sina, ki ga že začenja grabit, se mi prav ne da še tu z nekim Alexom ukvarjat in mu razlagat, da rože ne potujejo po cesti. In sivka je roža.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Jaka32 napisal:

Resno sprašujem drugače.

 

No, pa sem še jaz danes menjal gume in komplet opral M3, stare felge z gumami in pa tudi nove originalne, ki so bile precej črne in sploh ni šla umazanija dol z vapom. Jah, banex, cotka in pa na roke drgnit.

 

 

1679399399906.jpg
 

 

Sem pa opazil, da sta precej bogi dve gumi, Nexen N'fera SU4. Imajo DOT 2720. Če jih primerjam s starejšimi zimskimi Michelin Alpin PA4 ki imajo DOT 3819, ki so kot nove...

Povejte, jih je potrebno menjati? Sedaj sem jih dal na zadnji dve kolesi, pa bi jih najraje menjal po koncu sezone - kar vse 4 skupaj.

Ali pa bi bilo bolje da bi jih kar čimprej? Lani so bile na sprednjih kolesih in kot vidite, res pobira robove - praktično jih ni več na notranji strani gume.

 

1679398948145.jpg
1679398948153.jpg
1679398948160.jpg

 

 

Za primerjavo, starejše Michelin Alpin PA4: 


1679398948167.jpg

 

Optika vabi. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes je bila na vrsti M6.

 

image.png

 

Nexenke so gor. :) 

image.png

 

Čiščenje kamenčkov ... prvič in zadnjič zimske GY. Naslednjič ali Dunlop ali Continental.

image.png

 

Med menjavo razpade Hofer momentni ključ... na srečo polovim sestavne dele in sestavim

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 5
  • Začuden 3
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Jaka32: Slabše gume daj spredaj, saj je tako manj možnosti, da te vse skupaj preseneti. Zdaj je zelo nevarno, da ti po mokrem rit odnese, ker boš pač vozil po oprijemu prednjih gum. Ah, saj še drži, ups, no, ne pa ne ...

 

Moja in vulkanizerska dva centa od nasveta. 😃

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 urami je jstdoma napisal:

Kolikor jaz poznam zadevo, tole ni indikator obrabe, ampak so diski balansirani - uravnoteženi da ne tresejo.

Imaš prav.

Še uradni zapis:

WWW.BREMBOPARTS.COM

If you see a notch about 2 mm deep on the Brembo disc you bought, there's nothing to...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Janez007 napisal:

Danes je bila na vrsti M6.

 

image.png

 

Nexenke so gor. :) 

image.png

 

Čiščenje kamenčkov ... prvič in zadnjič zimske GY. Naslednjič ali Dunlop ali Continental.

image.png

 

Med menjavo razpade Hofer momentni ključ... na srečo polovim sestavne dele in sestavim

image.png

Ful kvaliteten moment ključ, moram priznati. 😊Se res lahko 100% zaneseš nanj. 😄

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Janez007 napisal:

Danes je bila na vrsti M6.

 

image.png

 

Nexenke so gor. :) 

image.png

 

Čiščenje kamenčkov ... prvič in zadnjič zimske GY. Naslednjič ali Dunlop ali Continental.

image.png

 

Med menjavo razpade Hofer momentni ključ... na srečo polovim sestavne dele in sestavim

image.png

Kake Nexenke,sploh ne veš,da imaš Mišelinke.....😂🤣😉👍

  • Haha 5
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Jaka32 napisal:

Resno sprašujem drugače.

 

No, pa sem še jaz danes menjal gume in komplet opral M3, stare felge z gumami in pa tudi nove originalne, ki so bile precej črne in sploh ni šla umazanija dol z vapom. Jah, banex, cotka in pa na roke drgnit.

 

 

1679399399906.jpg
 

 

Sem pa opazil, da sta precej bogi dve gumi, Nexen N'fera SU4. Imajo DOT 2720. Če jih primerjam s starejšimi zimskimi Michelin Alpin PA4 ki imajo DOT 3819, ki so kot nove...

Povejte, jih je potrebno menjati? Sedaj sem jih dal na zadnji dve kolesi, pa bi jih najraje menjal po koncu sezone - kar vse 4 skupaj.

Ali pa bi bilo bolje da bi jih kar čimprej? Lani so bile na sprednjih kolesih in kot vidite, res pobira robove - praktično jih ni več na notranji strani gume.

 

1679398948145.jpg
1679398948153.jpg
1679398948160.jpg

 

 

Za primerjavo, starejše Michelin Alpin PA4: 


1679398948167.jpg

 

Tista črtica po sredini ti pove, da se bližaš koncu profila, ki ga označi proizvajalec za minimalnega. Te gume so še za 5 tisoč, več ne.

 

 

 

Priporočam, da menjaš čim prej. Svetujem ti, da ob nakupu vseh 4 novih gum narediš še optično nastavitev podvozja, da bo res vse tipi topi :prstgor:

Posnetek zaslona 2023-03-21 215848.png

  • Všeč 5
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je Alex napisal:

Ful kvaliteten moment ključ, moram priznati. 😊Se res lahko 100% zaneseš nanj. 😄

 

2 vijaka se s časoma odvijeta ... dokler se ne izgubita, bo ključ OK. Mogoče bo treba okrog vijaka malo teflonskega traku. 

 

Ključ sicer izgleda narejen zelo kakovostno, koliko točen pa je nastavljen navor, to je pa drugo vprašanje. :) 

 

image.png

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 51 minutami je Janez007 napisal:

 

2 vijaka se s časoma odvijeta ... dokler se ne izgubita, bo ključ OK. Mogoče bo treba okrog vijaka malo teflonskega traku. 

 

Ključ sicer izgleda narejen zelo kakovostno, koliko točen pa je nastavljen navor, to je pa drugo vprašanje. :) 

 

image.png

 

 

Daj na vijake tread locker.

Jaz mam Loctite 243.

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

2 vijaka se s časoma odvijeta ... dokler se ne izgubita, bo ključ OK. Mogoče bo treba okrog vijaka malo teflonskega traku. 

 

Ključ sicer izgleda narejen zelo kakovostno, koliko točen pa je nastavljen navor, to je pa drugo vprašanje. :) 

 

image.png

 

 

Malo lepilnega traku in bo rešeno. 😉

Drugače pa ja, orodje iz Lidla in hoferja je prva liga. 😄

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

8 minutes ago, TiEn said:

Glih to sem hotel napisat 👍

Toj to ja, varovalo navojnih zvez :)

 

Sem ga uporabil že pri tistih fedrih, ki prednjo haubo držijo gor, ker tam če se kaj losa, ne vem kako dobiš potem matico nazaj :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gume naročene (Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3), upam da jih do petka dobim in premontiram. Zdaj pa raje z drugim avtom naokoli za te 2-3 dni.

Najlepša hvala vsem za nasvete, pomoč in vse informacije!! 

 

Upam da bodo kaj boljše kot te Nexenke, čeprav so se dobro držale ceste v suhem (po mokrem malo manj). Ampak da jih je v dveh letih čisto pobralo - ne morem verjeti. Sem računal da bodo gume za 4 leta oz. nekje 45.000 km... 

 

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je TiEn napisal:

Pa na optiko pelji pod mus.

ja, najboljš je da narediš vse naenkrat, sepravi vulkanizerstvo + optika

 

brez da se vmes voziš

 

da je pač res nova nova guma in frišna nastavitev

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.