Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

Baje, da je napovedan dež. 

 

Mar toča in kar konkretno neurje. Sicer severneje od LJ.

NEURJE.SI

Poletni solsticij bo v znamenju močnejših neviht in lokalnih neurij! Na prvo večjo nevihtno aktivnost ne bo treba čakati na petek, kot je sprva kazalo. Že danes se bodo v popoldanskih urah pri severnih sosedih pričele...

 

Podpis.png

 

Napisano

Opravil redni servis. Pri prgledu so opazili, da bo za menjaz zadnje ploščice tako da zdaj morm zrihtat material.

 


image.jpeg

 

Napisano

Pri 100k km trojki privoščil:

nove svečke,

nove bremze in čiščenje čeljusti,

čiščenje sesalnih komor ventilov

 

1688142062354.jpg

Napisano
pred 5 minutami je toto89 napisal:

Pri 100k km trojki privoščil:

nove svečke,

nove bremze in čiščenje čeljusti,

čiščenje sesalnih komor ventilov

 

1688142062354.jpg

Je bilo zadnje potrebno-nujno? 

Napisano

Ni bilo nujno. Je pa priporočljivo in je bilo dejasnko že kr zapacano (na sliki se ne vidi najbolje)

 

Pa tudi pri bremzah ni bilo dobro (ni čudno da so spet štekale in se oglašale)

 

po.jpg

prej.jpg

bat.jpg

  • Všeč 5
  • Hvala 1
Napisano

A ima še krilo takole zalito z vročo plastiko v ohišju airbox filtra?

To je mogu en neki na silo dol vlect, da je počilo. Potem so zalili nazaj

Vprašanje koliko časa bo držalo, malo se že premika tam okol. Gledam že za en rabljen original box,... 46b4b7e3dc3d122e7f662e72f551d7af.jpg4bc94082ac5e69696bfa32bc405aba49.jpg

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 4 minutami je SpEkTr napisal:

A ima še krilo takole zalito z vročo plastiko v ohišju airbox filtra? emoji848.pngemoji849.png

To je mogu en neki na silo dol vlect, da je počilo. Potem so zalili nazaj emoji1.png

Vprašanje koliko časa bo držalo, malo se že premika tam okol. Gledam že za en rabljen original box,... 46b4b7e3dc3d122e7f662e72f551d7af.jpg4bc94082ac5e69696bfa32bc405aba49.jpg

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Daj bolj od daleč sliko, da si predstavljam kako zgleda to pri moji bencinarki, sem ravno zadnjič vse dol jemal zaradi preverjanja stanja olja v AT

Napisano

Težko, ker sem imel pokrov sam mal dvignjen ,ampak saj se vidi zgornji rob ima naneseno extra neko plastiko, tam se potem tudi malo ruka. Zdej, lahko da bo to držalo, dvomim pa da je fabrško tko.

Napisano
pred 24 minutami je SpEkTr napisal:

Težko, ker sem imel pokrov sam mal dvignjen ,ampak saj se vidi zgornji rob ima naneseno extra neko plastiko, tam se potem tudi malo ruka. Zdej, lahko da bo to držalo, dvomim pa da je fabrško tko.

Ni tko fabrško fix

Napisano
pred 3 urami je SpEkTr napisal:

A ima še krilo takole zalito z vročo plastiko v ohišju airbox filtra? emoji848.pngemoji849.png

To je mogu en neki na silo dol vlect, da je počilo. Potem so zalili nazaj emoji1.png

Vprašanje koliko časa bo držalo, malo se že premika tam okol. Gledam že za en rabljen original box,... 46b4b7e3dc3d122e7f662e72f551d7af.jpg4bc94082ac5e69696bfa32bc405aba49.jpg

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Roko dam v ogenj, da je servis to vsekal.

Napisano

Hja, tam ne dajejo dol ohišja, razen ko menjaš olje v avt. Menjalniku

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano

Al pa je kaka napaka in poka.

 

Sodelavec je tak na Isignii zamenjal 3 raztezne posode za hladilno tekočino.

Napisano (urejeno)

Ekola, danes sem si vzel čas za mazdo, torej ima prevoženih 107000km in sem sčistil sesalne kanale in ventile (kdor jih ni pa je okoli 100000km naj to naredi ker se je kar nabralo na njih, opazam da ni vec tiste mikro cukanja ki je vcasih bil znacilen za mazde pri konstantni voznji, prosti tek je doooosti bolj mehak in miren, vglavnem priporočam vsakemu). Menjal sem hladilno tekocino, napenjalec (original je od ine, na eni strani je znak mazda na drugi pa ina, hvala bogu sem kupil od ine po priporočiku @Brane hvala), menjal oba jermena (gates), menjal svečke (prva menjava je bila na 80000, sedaj pa na 107000km), filter klime, zraka, olje je bilo menjano cca1000km nazaj, menjal čep na radajatorju ker je bil malo rjav, sedaj septembra bom na dvigalu se menjal olje v menjalniku in avtek je v nuli tuto kompleto od bremz, menjalnika, motorja, zascito proti rji, klima, guma vseee 🙂 .  Aja še časovni razpon začel sem malo pred pol šesto zjutraj konačal pa malo pred 14h, lepo laganini in tak kot mora bit.

IMG_20230710_095917.jpg

IMG_20230710_102521.jpg

IMG_20230710_100544.jpg

IMG_20230710_100548.jpg

Popravljeno od scania
  • Všeč 11
Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Ej, sam kako na 100 tisoč, potem je priporočilo skoraj enako kot za dizelski motor :)

Samo dizel ima takrat že lepo zožane kanale, bencinca pa komot sčistiš z zobno sčetko, strgalom, in okroglo jekleno metlico. Pri dizlu na 100000km po moje samo s peskanjem rešiš. Je pa res da je to težava vseh direktnih vbrizgov, ko sčistiš je pa razlika občutna.

Napisano

To je res ja, še vedno pa moraš okol tega neki narest, razstavit, sestavit...itd. Torej point je, da brez tega je tudi tukaj bolj tako tako..

Napisano
pred 35 minutami je SpEkTr napisal:

To je res ja, še vedno pa moraš okol tega neki narest, razstavit, sestavit...itd. Torej point je, da brez tega je tudi tukaj bolj tako tako..

Pri vseh novejsih bencinarjih ki imajo direktni vbrizg je tako. Ni to od mazde odvisno.

Napisano

Pa to je direktni vbrizg kriv?

 

Jaz bolj stavim na egr, ker drek spuščamo v sesalni vod.

Na Alfi sem imel tudi loputo črno, pa to ne more bit zaradi vbrizga.

Napisano
pred 6 minutami je godlike napisal:

Pa to je direktni vbrizg kriv?

 

Jaz bolj stavim na egr, ker drek spuščamo v sesalni vod.

Na Alfi sem imel tudi loputo črno, pa to ne more bit zaradi vbrizga.

Oljni hlapi gredo skoz, prej si imel sove za ventilom in jih je scistilo, danes imas direktni vbrizg in jih nima kaj cistit pa se nabere. Kot vidis pri bencinarju doosti manj ampak kljub temu, dizel je pa kar dizaster glede tega, ker se preko egr-ja vlece.  To nardis vsake tolko pa imas mir, pri bencinarju gre z osnovnimi pripomocki brez tezav. Malo je zamudno ampak nic zahtevnega.

Napisano
dne 20. 6. 2023 ob 18:41 je Volume napisal:

To pa kar pogrešam...

V aplikaciji imaš pod servis samo kontrolo stanja in kljukice za luči,  tlak v gumah in sistem za nadzor tlaka....ne pa koliko so polne gume😕😕😕

Ja pri moji Mazdici isto kaže samo odkljukano, ne pa koliko je tlaka v gumah 🙃

Napisano
pred 6 urami je scania napisal:

Ekola, danes sem si vzel čas za mazdo, torej ima prevoženih 107000km in sem sčistil sesalne kanale in ventile (kdor jih ni pa je okoli 100000km naj to naredi ker se je kar nabralo na njih, opazam da ni vec tiste mikro cukanja ki je vcasih bil znacilen za mazde pri konstantni voznji, prosti tek je doooosti bolj mehak in miren, vglavnem priporočam vsakemu). Menjal sem hladilno tekocino, napenjalec (original je od ine, na eni strani je znak mazda na drugi pa ina, hvala bogu sem kupil od ine po priporočiku @Brane hvala), menjal oba jermena (gates), menjal svečke (prva menjava je bila na 80000, sedaj pa na 107000km), filter klime, zraka, olje je bilo menjano cca1000km nazaj, menjal čep na radajatorju ker je bil malo rjav, sedaj septembra bom na dvigalu se menjal olje v menjalniku in avtek je v nuli tuto kompleto od bremz, menjalnika, motorja, zascito proti rji, klima, guma vseee 🙂 .  Aja še časovni razpon začel sem malo pred pol šesto zjutraj konačal pa malo pred 14h, lepo laganini in tak kot mora bit.

IMG_20230710_095917.jpg

IMG_20230710_102521.jpg

IMG_20230710_100544.jpg

IMG_20230710_100548.jpg

Se strinjam glede prostega teka, po čiščenju deluje bolj mirno. Sem pa imel po posegu občutek, da ima avto manj moči. Pa zgleda, da je bilo potrbno nekaj vožnje, da se "stvari kalibrirajo". Me zanima, če se bo po čiščenju in novih svečkah kaj poznalo na porabi? Sem premalo prevozil in v preveč različnih pogojih, da bi lahko podal objektivno oceno. Ampak se mi zdi, da bi lahko bilo par decilitrov manj

Napisano
pred 9 minutami je toto89 napisal:

Se strinjam glede prostega teka, po čiščenju deluje bolj mirno. Sem pa imel po posegu občutek, da ima avto manj moči. Pa zgleda, da je bilo potrbno nekaj vožnje, da se "stvari kalibrirajo". Me zanima, če se bo po čiščenju in novih svečkah kaj poznalo na porabi? Sem premalo prevozil in v preveč različnih pogojih, da bi lahko podal objektivno oceno. Ampak se mi zdi, da bi lahko bilo par decilitrov manj

Glede moči, se mi zdi ravno nasprotno, nekako bolj živahna. Porabo bom pa spremljal, sem danes komaj čistil pa da vidim po par tankanj kako bo. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.