Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Aha :) moj zaenkrat ?e lepo v?iga pa obrati ni? ne nihajo :). Trenutno jih ima 250k tko, da predvidevam da to tudi mene kmalu caka :). Koliko pa sploh pride nov ? Ksne dobrih 100e?

Blaz, on ima dizleka! ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha :) moj zaenkrat ?e lepo v?iga pa obrati ni? ne nihajo :). Trenutno jih ima 250k tko, da predvidevam da to tudi mene kmalu caka :). Koliko pa sploh pride nov ? Ksne dobrih 100e?

Kolko sem jaz bil informiran v Celju (poobla??enem serivsu Selmar) se sam imv ne da dobit ampak samo sklop kompletn se pravi komplet pumpa stro?ek nekje 1400?, sam sem ga lani kupil od mo?akarja iz Maribora za 80-90? ?e se ne motim so pa rabljeni tu nekje 100-150? oz. ebay je nov 150? ne me dr?ati za besedo malo ?e preveri in pa ?e bo? menjal preveri ima? dolgi vrat ali kratki :) da ne bo? mel nepotrebnih stro?kov ali pa pelkota povpra?a?, ?e ima kj na lagru 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko zdaj, ja, ko policaji ?trajkajo...

Na?eloma so predvidljivi tudi ko ne :) ?e ve?, kje imajo punkte.

 

 

 

 

Je bila podravska prazna?

Ob takih urah je skoraj vedno. Ostanemo samo ?e tisti, ki ne moremo spat, ker podiramo zvo?ni zid :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A kdo ve, a je za Sovoznikov Airbag kak?na varovalka predvidena? Najbr? ne ane?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

dela vse avtomatsk....na kile

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja,  a to kje pi?e kok kil, da da? loh lupinco spredi? :)

navodila....(vseen pa poglej ?e ni klju?avnica v predalu ali na strani armaturke....ampak kakor vem sta dva pogoja - senzor v zicu in seveda pas. so pa max kile, ker kao cej e npr 20kg je to lahko ?e otrok pa neke fore...preveri - ne mi verjeti :)

 

passanger seat occupancy sensor je ?e se ne motim

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja,  a to kje pi?e kok kil, da da? loh lupinco spredi? :)

Eni imajo stikalo/kljucavnico za izklop sovoznikovega airbaga... pri tistih, ki nimajo, pa je treba na servis, da v racunalniku izklopijo. Ce ima isofix, se ponavadi samodejno izklopi sovoznikov airbag, ce je kaj namesceno v isofix nosilce..,

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi na petki imamo tudi nalepko in tudi mi nismo imeli klju?avnice. Nato smo Majesu v BTC nesli okoli 190? in zdaj imamo klju?avnico. Ki nam zelo velikokrat pride zelo prav... 

A tako gre to...jz sm razmi?lala, da tega mogo?e pa? ne delajo, ker je najbolj varno za sovoznikom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sicer nimam otrok in se o tej temi nisem kaj dosti zanimal ampak a mi lahko razlo?ita zakaj ne sme sedet tko da gleda naprej? pa? ne vidm razloga, pa je vrjetno o?iten ampak ker nisem star? ga ne vidim :) razen morda zaradi bremzanja, sem uganil?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V primeru ?elnega tr?enja ali zaviranja otroka namesto,da ga obesi na pas ga zabije v sede? s hrbtom.Sede? v smeri vo?nje pa preobremeni klju?nico.Ma? posnetke tud n youtubu.Taki sede?i naj bi (bogvedi kdaj) po zakonu bili obvezni tudi pri nas.V Skandinaviji so.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V primeru ?elnega tr?enja ali zaviranja otroka namesto,da ga obesi na pas ga zabije v sede? s hrbtom.Sede? v smeri vo?nje pa preobremeni klju?nico.Ma? posnetke tud n youtubu.Taki sede?i naj bi (bogvedi kdaj) po zakonu bili obvezni tudi pri nas.V Skandinaviji so.

a ni potem kontra efekt ?e ti zadaj uletu nekdo?  :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja zahod oz. skandinavija ma to ful razvito. Na za?etku edino dokler se vsi ne navadijo je bedno, ker otrok skoz nazaj gleda in mora eden od star?ev vedno zadaj sedeti. Sicer je pa precej precej bolj varno to ja.

 

Ja, glede klju?avnice, opcija vem da je, samo ne bom dajal 200e za to. Problem je ker je zadaj otro?ki zic, pa potem ?e lupinica in na sredini zelo te?ko sedi ?e ?ena. Vsaj sedaj na za?etku, ko je dete ?e malo. Varianta je, da ga pa? dam na sovoznikov zic, ga pomaknem zelo nazaj, tako da tisti airbag nima nobenega vpliva..?e je problem to da ti airbah zbije potem lupinico. Sej v kon?ni fazi, se airbag spet ne odpre do zadnji zicev nazaj...


a ni potem kontra efekt ?e ti zadaj uletu nekdo?  :ne vem:

 

Hja, samo ?e stoji? na mestu pa se nekdo zabije vate, ?e vedno ni take sile kot ?e se obe vozili vozita naprej in tr?ita, a ni tako?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja zahod oz. skandinavija ma to ful razvito. Na za?etku edino dokler se vsi ne navadijo je bedno, ker otrok skoz nazaj gleda in mora eden od star?ev vedno zadaj sedeti. Sicer je pa precej precej bolj varno to ja.

 

Ja, glede klju?avnice, opcija vem da je, samo ne bom dajal 200e za to. Problem je ker je zadaj otro?ki zic, pa potem ?e lupinica in na sredini zelo te?ko sedi ?e ?ena. Vsaj sedaj na za?etku, ko je dete ?e malo. Varianta je, da ga pa? dam na sovoznikov zic, ga pomaknem zelo nazaj, tako da tisti airbag nima nobenega vpliva..?e je problem to da ti airbah zbije potem lupinico. Sej v kon?ni fazi, se airbag spet ne odpre do zadnji zicev nazaj...

 

Hja, samo ?e stoji? na mestu pa se nekdo zabije vate, ?e vedno ni take sile kot ?e se obe vozili vozita naprej in tr?ita, a ni tako?

povsod so ?eji - avto spredaj tudi 2x ve? energije absorbira kot zadaj, kjer ima samo ?tango....torej?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...  
    • Nimaš na polici dodatne kombinacije D - Živali? Ker v tem primeru pri večini zavarovalnic ni odbitne franšize, niti ni izgube bonusa ... 
    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.