Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Mislim da so alternatorji tudi prirejeni kapaciteti

 

Ampak "mo?nej?i" akumulator ti ne bo skuril alternatorja. Podatek na akumulatorju je koli?ina elektri?nega naboja - po doma?e koli?ina shranjene elektri?ne energije. Popolnoma druga zadeva je napetost akumulatorja. ?e je napetost akumulatorja 12VDC, ga bo alternator polnil - ve?jo zmogljivost kot ima akumulator, dlje ga bo alternator polnil.

 

PS: upam, da bo avtomobilska industrija ?imprej naredila prehod na 48VDC napetost za porabnike v avtomobilu.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Enosmerni tok je v smislu varnosti za ?loveka veliko manj nevaren od izeni?nega, iz tega stali??a ne bi smelo biti vpra?anje.

Pri dana?nji tehnologiji spojev (konektorjev) je bistveno ni?ja tudi nevarnost po?arov zaradi obloka, se pa z vi?jo napetostjo zni?ajo tokovi in s tem posledi?no mo?nost pregrevanja vodnikov (glavni vzrok po?arov na vozilih).

Manj bakra pomeni tudi ni?jo ceno in maso.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak "mo?nej?i" akumulator ti ne bo skuril alternatorja. Podatek na akumulatorju je koli?ina elektri?nega naboja - po doma?e koli?ina shranjene elektri?ne energije. Popolnoma druga zadeva je napetost akumulatorja. ?e je napetost akumulatorja 12VDC, ga bo alternator polnil - ve?jo zmogljivost kot ima akumulator, dlje ga bo alternator polnil.

 

PS: upam, da bo avtomobilska industrija ?imprej naredila prehod na 48VDC napetost za porabnike v avtomobilu.

Nisem mislil tega. Ampak obratno, da ce das mocnejsega od tovarniskega, je moznost (majhna) da ga ne sfolga filat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem mislil tega. Ampak obratno, da ce das mocnejsega od tovarniskega, je moznost (majhna) da ga ne sfolga filat

Fila ga vseeno samo za tistega, ki ima ve?jo kapaciteto bo pa? trajalo dlje, ?e ga polni? iz nule. Se pa vedno postavlja vpra?anje kolk smiseln je ve?ji akumulator saj je na?eloma potreben le in zgolj za zagon motorja. Od tam naprej mora alternator zagotavljat energijo za vse porabnike v avtu z vi?kom pa polni ?e akumulator. ?e tega ne sfolga je nekaj narobe z alternatorjem oziroma koli?ina priklopljenih porabnikov ne omogo?a, da bi se v ?asu vo?nje spet napolnil aku do konca. Tako je v zimskem ?asu priporo?ljivo za vse tiste, ki dnevno delajo premalo kilometrov, ali na vsake toliko narest malo dalj?o furo (100km+) ali pa dopolnit aku s polnilcem preko elektri?ne vti?nice.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na njej nisem naredil nic, jo pa ze posteno pogresam. Za bozic bi moral it praznovat  h babici v Brezice kjer moja ljubezen prezimuje, pa sta iz kolektiva kjer bi normalno bilo 8 ljudi, pa nas je 6 se dva sla na bolnisko. Sem imel ze plan kako se bom z laptopom in flaso dobrega vina, uplenjenega iz fotrovega arhiva zavlekel v avto, poslusal motor in musko in se spominjal poletnih izletov.

 

!#$!#$ bolniskarji >:(

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem imel ze plan kako se bom z laptopom in flaso dobrega vina, uplenjenega iz fotrovega arhiva zavlekel v avto, poslusal motor in musko in se spominjal poletnih izletov.

 

!#$!#$ bolniskarji >:(

To je bil kr solidn plan :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

natankal, opral in kupil vinjeto za 2017... 

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede lepote se tako ve, glede zanesljivosti in kvalitrte tudi, glede cene prav tako, če pa hočeš dodati vsake toliko časa še kaj v proračun je pa izbira Ford.... 👍😉
    • Upam da je šla pol v golaž...njamsi
    • Prejšnji vikend smo šli na morje, pa sem prišel tik pred oranžno lučko na Vinico.. imel sem poln avto (3je odrasli in 2 otroka).. natočim na Vinici v 5 minutah in pičimo dol, nakar sopotnica ugotovi, da je doma pozabila iqosa... ja nič, zapeljem dol na Delnicah in gremo na Petrol. Dež lije kot iz škafa. Na moji levi avstrijski par z električnim MG, polno naloženim, zadaj še 2 električni kolesi na thuletu. Na sredinskem zaslonu sem videl tistih 10% v rdečini. Vsak monotono bulita v svoj telefon in čas teče in teče. Otroci mi pijejo žiuce, čakamo sopotnico, da opravi registracijo iqosa (dobesedno registrirat se moraš ob nakupu). Če bi vsakič, ko sem slišal "a bomo že šli" dobil 5 centov, in potem še 10 eur za vsakič ko je en drugmu od otrok prlimou focen, bi danes verjetno že vozil novo Mazdo6. Po 15 minutah odrinem naprej in bolj kot kadarkoli sem si zaželel, da v mojem življenju ne bom v podobni situaciji kot soseda v MG in z zadnjimi sedeži polnimi otrok.
    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.