amusic Napisano 4. maj, 2023 Prijavi Deli Napisano 4. maj, 2023 pred 2 minutama je Shrek napisal: Ampak si imel voz, zdaj imaš pa avto... 😁 ki je pokvarjen. Voz ja, ampak sem ga menjal ker ga je rja napadla motor pa brezhiben, 15 let sem vozil audi pa vw sploh nisem vedel, da ima avto sesalni kolektor. Sedaj pa je skoraj tako kot pravijo za alfe bom spoznal vse dele vozila 😅 2 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Shrek Napisano 4. maj, 2023 Prijavi Deli Napisano 4. maj, 2023 Zato imam bencinarja. 1 2 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 4. maj, 2023 Prijavi Deli Napisano 4. maj, 2023 Voz ja, ampak sem ga menjal ker ga je rja napadla motor pa brezhiben, 15 let sem vozil audi pa vw sploh nisem vedel, da ima avto sesalni kolektor. Sedaj pa je skoraj tako kot pravijo za alfe bom spoznal vse dele vozila Saj pri starih mazdah tudi nisi vedel. Sedaj je pa v ospredju ekologija.. 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
FuManchu Napisano 4. maj, 2023 Prijavi Deli Napisano 4. maj, 2023 Zgleda bom kr na staremu saabu ostal zaenkrat 2 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
godlike Napisano 5. maj, 2023 Prijavi Deli Napisano 5. maj, 2023 pred 9 urami je amusic napisal: Meni je Pelko 2 tedna nazaj, ko sem menjal podložke rekel, da je 600 al celo 800 eur, nisem 100% prepričan... ampak 1.200 je pa too much. Pomojem, ko zrihtam to napako bo avto kar lepo šel od hiše ker za redno vzdrževanje so pa ti stroški too much, sorry ampak avto ne nudi toliko, da bi bil vreden teh popravil oz. vzdrževanja. Na passatu sem na 220k km zamenjal vsa jermena pa vodno pumpo za cca 400eur pa sam vozi in menjaj potrosni material. Meni se zdi da je servis na Passatu na uradnem servisu pri 60 000km, ca 800€. Lahko poizvem točno informacijo. Menjava olja v haldex sklopki, menjava oljav dsg in vso redno delo. Ker je v garanciji, se je moral dnar dat. 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 5. maj, 2023 Prijavi Deli Napisano 5. maj, 2023 Saj ni nujno, da je zabasan kolektor kriv za te napake. Omenjal si neko loputo, lahko da je pa tukaj problem, sploh če avto v višjih obratih nima moči. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
ignacij Napisano 5. maj, 2023 Prijavi Deli Napisano 5. maj, 2023 Ko smo glih pri servisih. Moja M6, 2,5l bencin, ima zdej 6 let in 125k in je na vrsti servis. A morem kej posebnega zamenjati pri teh km? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
godlike Napisano 5. maj, 2023 Prijavi Deli Napisano 5. maj, 2023 (urejeno) pred 4 minutami je SpEkTr napisal: Saj ni nujno, da je zabasan kolektor kriv za te napake. Omenjal si neko loputo, lahko da je pa tukaj problem, sploh če avto v višjih obratih nima moči. Loputa se je pri Alfi kazala kot nemiren prosti tek. LMM pa pri Mazdi podobno. Obrate je spuščal prenizko. Popravljeno 5. maj, 2023 od godlike Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 5. maj, 2023 Prijavi Deli Napisano 5. maj, 2023 V mislih sem imel loputo na turbini. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
amusic Napisano 5. maj, 2023 Prijavi Deli Napisano 5. maj, 2023 pred 1 uro je godlike napisal: Meni se zdi da je servis na Passatu na uradnem servisu pri 60 000km, ca 800€. Lahko poizvem točno informacijo. Menjava olja v haldex sklopki, menjava oljav dsg in vso redno delo. Ker je v garanciji, se je moral dnar dat. Na Passatu sem jaz menjal olje vsakih 60.000km in je bil strošek cca 300 eur - ampak jaz to razumem kot redni servis, pri 220.000 sem menjal jermena in vodno pumpo pred tem samo redni servisi na 30.000km oz. 1x letno in potrošni material 1x diski in ploščice. Čiščenje sesalnega kolektorja pri 130.000 pa se mi zdi nekaj izrednega... Ampak saj bomo videli kaj sploh je pri mojem vozilu, danes zjutraj ko sem ga prižgal in šel na delo ni kazal nobenih napak, včeraj je mehanik vse zbrisal in rekel naj pridem okoli, ko se spet pokaže. Najhuje je, ker s takšnim avtom ne morem nikamor na pot, napake trenutno ne kaže lahko jo pa spet vrže ven kadarkoli... Pred eno uro je SpEkTr napisal: Saj ni nujno, da je zabasan kolektor kriv za te napake. Omenjal si neko loputo, lahko da je pa tukaj problem, sploh če avto v višjih obratih nima moči. Ni, da avto nima moči, avto dela normalno samo, ko se je pokazala napaka je šel avto v varni način in je bil brez moči pa šaltal je zelo grobo (gre za avtomatika). Ko ni napake avto deluje povsem normalno pa tudi vleče OK. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 5. maj, 2023 Prijavi Deli Napisano 5. maj, 2023 Hja, tole z nabiranjem saj je žal kar realnost pri večini znamk. Za BMW vem, da je tudi katastrofa tam, VW ima pa mogoče kako drugo foro - mogoče več spusti ven, kot pa zadrži znotraj , who knows. 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Janez007 Napisano 5. maj, 2023 Prijavi Deli Napisano 5. maj, 2023 pred 2 minutama je amusic napisal: Na Passatu sem jaz menjal olje vsakih 60.000km in je bil strošek cca 300 eur - ampak jaz to razumem kot redni servis, pri 220.000 sem menjal jermena in vodno pumpo pred tem samo redni servisi na 30.000km oz. 1x letno in potrošni material 1x diski in ploščice. Čiščenje sesalnega kolektorja pri 130.000 pa se mi zdi nekaj izrednega... Ampak saj bomo videli kaj sploh je pri mojem vozilu, danes zjutraj ko sem ga prižgal in šel na delo ni kazal nobenih napak, včeraj je mehanik vse zbrisal in rekel naj pridem okoli, ko se spet pokaže. Najhuje je, ker s takšnim avtom ne morem nikamor na pot, napake trenutno ne kaže lahko jo pa spet vrže ven kadarkoli... Ni, da avto nima moči, avto dela normalno samo, ko se je pokazala napaka je šel avto v varni način in je bil brez moči pa šaltal je zelo grobo (gre za avtomatika). Ko ni napake avto deluje povsem normalno pa tudi vleče OK. Na CD175 l.2016 je bilo prvič vse zabasano že pri 65.000 km. Na pooblaščenem servisu so takrat (4 leta nazaj) naredili servis za 400€ (peskanje z orehovimi lušinami, podložke injektorjev, izpiranje motorja, ...). Kazalo je, da se bo enaka potreba zgodila pri cca. 120.000 km, torej drugič. Zame to ni normalno in je posledica nekega drugega nepravilnega delovanja motorja, recimo injektorjev in ima ponavadi še druge posledice, recimo puščanje antifriza na tesnilu glave motorja, ker prepogoste regeneracije (pregrevanje) uničuje glavo motorja. Za servise pa je to normalno in pravijo, da je posledica kratkih voženj. Pred dnevi sem si v celoti še enkrat ogledal tale odličen prispevek (v 2 delih), ki daje marsikateri odgovor: 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Shrek Napisano 5. maj, 2023 Prijavi Deli Napisano 5. maj, 2023 Nemški avti ne zadovoljujejo ekoloških standardov, ker so nemški. Vse aparature za meritve so prirejene za nemške avte. Če ostali avti na trgu nebi zadovoljevali euro6 standarda, se nebi prodajali. Za nemške oziroma evropske avte se je vse pomedlo pod preprogo, kar se tiče ekologije. 4 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
vzupan3 Napisano 5. maj, 2023 Prijavi Deli Napisano 5. maj, 2023 16 minutes ago, amusic said: Na Passatu sem jaz menjal olje vsakih 60.000km in je bil strošek cca 300 eur - ampak jaz to razumem kot redni servis, pri 220.000 sem menjal jermena in vodno pumpo pred tem samo redni servisi na 30.000km oz. 1x letno in potrošni material 1x diski in ploščice. Čiščenje sesalnega kolektorja pri 130.000 pa se mi zdi nekaj izrednega... Ampak saj bomo videli kaj sploh je pri mojem vozilu, danes zjutraj ko sem ga prižgal in šel na delo ni kazal nobenih napak, včeraj je mehanik vse zbrisal in rekel naj pridem okoli, ko se spet pokaže. Najhuje je, ker s takšnim avtom ne morem nikamor na pot, napake trenutno ne kaže lahko jo pa spet vrže ven kadarkoli... Ni, da avto nima moči, avto dela normalno samo, ko se je pokazala napaka je šel avto v varni način in je bil brez moči pa šaltal je zelo grobo (gre za avtomatika). Ko ni napake avto deluje povsem normalno pa tudi vleče OK. Enako pri meni, dokler nisem dal peskati sesalnih kolektorjev. Če boš naredil peskanje in menjavo verige oljne črpalke, boš imel mir za naslednjih 130.000km. 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 5. maj, 2023 Prijavi Deli Napisano 5. maj, 2023 6 minutes ago, Janez007 said: Na CD175 l.2016 je bilo prvič vse zabasano že pri 65.000 km. Na pooblaščenem servisu so takrat (4 leta nazaj) naredili servis za 400€ (peskanje z orehovimi lušinami, podložke injektorjev, izpiranje motorja, ...). Kazalo je, da se bo enaka potreba zgodila pri cca. 120.000 km, torej drugič. Zame to ni normalno in je posledica nekega drugega nepravilnega delovanja motorja, recimo injektorjev in ima ponavadi še druge posledice, recimo puščanje antifriza na tesnilu glave motorja, ker prepogoste regeneracije (pregrevanje) uničuje glavo motorja. Za servise pa je to normalno in pravijo, da je posledica kratkih voženj. Pred dnevi sem si v celoti še enkrat ogledal tale odličen prispevek (v 2 delih), ki daje marsikateri odgovor: Dobro, ta tip ima polno prispevkov na temo motorjev različnih firm, ki imajo take in drugačne težave. Je pa res, da so težave z glavo bile pri prvih letnikih skyactive motorjev plus gredi , plus še kaj..So pa potem to počasi reševali. Kakšna hiba je pa seveda še ostala, brez hib ga pa ni motorja pomoje. To da se zabije kolektor pa jbg, saj je tudi bencinarje treba čistit (najbrž manj pogosto) pa tudi kaka ketna je že odletela ipd... 2 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Janez007 Napisano 5. maj, 2023 Prijavi Deli Napisano 5. maj, 2023 Ker govorimo o servisiranju Mazd, linki do dostopnih Mazda servisnih navodil: https://mazdamanuals.com.au/ https://mazdamanuals.com.au/manuals/ https://mazdamanuals.com.au/wsm-secure/WSM/D9G6-1A-21B_Ver17/ 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
NevLado Napisano 5. maj, 2023 Prijavi Deli Napisano 5. maj, 2023 pred 2 urama je ignacij napisal: Ko smo glih pri servisih. Moja M6, 2,5l bencin, ima zdej 6 let in 125k in je na vrsti servis. A morem kej posebnega zamenjati pri teh km? Svečke, jermenček pa vse filtre in piči dalje. 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
godlike Napisano 5. maj, 2023 Prijavi Deli Napisano 5. maj, 2023 Pred eno uro je amusic napisal: Ampak saj bomo videli kaj sploh je pri mojem vozilu, danes zjutraj ko sem ga prižgal in šel na delo ni kazal nobenih napak, včeraj je mehanik vse zbrisal in rekel naj pridem okoli, ko se spet pokaže. Najhuje je, ker s takšnim avtom ne morem nikamor na pot, napake trenutno ne kaže lahko jo pa spet vrže ven kadarkoli... Ni, da avto nima moči, avto dela normalno samo, ko se je pokazala napaka je šel avto v varni način in je bil brez moči pa šaltal je zelo grobo (gre za avtomatika). Ko ni napake avto deluje povsem normalno pa tudi vleče OK. Se strinjam. Trenutno te je strah it na dopust. Tak je meni Alfa celo leto delala, med ali pred dopustom pa pocukala in napaka na Multi Air enoti. In to sem imel 2 leti. In potem te vedno cel dopust stiska pri duši. Končna težava, interval menjave olja je bil 30.000, sam sem ga pred njimi zmanjšal na 13.000-15.000, Alfa ga je na 15.000. Mašina je, zaradi mestne vožnje in slabega (orignal) olja, dobila nekaj gareža po mašini. Menjal se je filter glave. Če pa je novi lastnik moral MA enoto menjat, pa ne vem. Pri vseh firmah je z ekologijo eno veliko sranje. Normalno, da se sesalni kolektor baše, če pa EGR sranje spušča v njega. Žal, eko svet. Šel je v service mode. Mi pa je povedal Marjan (mojster, ki celo življenje Mazde šraufa), da pri Mazdah, ko je napaka na mašini, vedno avtomatik bluzi. Ker se nekak uči oz. je podrejen glavnemu računalniku. 4 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
amusic Napisano 5. maj, 2023 Prijavi Deli Napisano 5. maj, 2023 pred 1 uro je Janez007 napisal: Na CD175 l.2016 je bilo prvič vse zabasano že pri 65.000 km. Na pooblaščenem servisu so takrat (4 leta nazaj) naredili servis za 400€ (pfds ko pa odpreš ta video pa ti YT ponudi še en kup posnetkov in sem ravno videl, da imajo 2.2D motorji precej težav... Mi je kar žal, da sem se odločil za ta avto 😔 2 2 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 5. maj, 2023 Prijavi Deli Napisano 5. maj, 2023 Ni panike, kateri letnik pa je tvoja šestka? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Brane Napisano 5. maj, 2023 Prijavi Deli Napisano 5. maj, 2023 pred 2 urama je godlike napisal: Menjal se je filter glave To je pa nekaj novega na avtih 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
godlike Napisano 5. maj, 2023 Prijavi Deli Napisano 5. maj, 2023 Če boš to lastnikom Giuliett omenil, bodo vedli za kaj se gre. Mišljen je filter olja, ki je montiran v glavi, preden gre olje v MultiAir enoto. MultiAir enota, pa je montirana na sesalnih ventilih in skrbi za dinamično odpiranje ventilov. Evo še slikica, mojega: 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
ignacij Napisano 5. maj, 2023 Prijavi Deli Napisano 5. maj, 2023 pred 5 urami je NevLado napisal: Svečke, jermenček pa vse filtre in piči dalje. Gledam priročnik za vzdrževanje pa piše, da morm na 120k zamenjat svečke, pogonski jermeni pa so zgolj za pregledat. 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
NevLado Napisano 5. maj, 2023 Prijavi Deli Napisano 5. maj, 2023 pred 2 minutama je ignacij napisal: Gledam priročnik za vzdrževanje pa piše, da morm na 120k zamenjat svečke, pogonski jermeni pa so zgolj za pregledat. Ja, ključno je, da se JIH preveri Ampak zna bit, da bodo že malo napokani pri tej starosti Potem pa tudi kupi kvalitetne nadomestne 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
godlike Napisano 5. maj, 2023 Prijavi Deli Napisano 5. maj, 2023 (urejeno) Jermene vse firme menjava na interval, edino Mazda ima za pregled vedno. Torej ko opaziš spokanega, menjaš. Popravljeno 5. maj, 2023 od godlike 3 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.