Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pred 2 urama je scania napisal:

Gledam že dalj časa mazdo 323f ba, ker je to bila moja prva mazda in evo kot nalašč ima novi sosed v bloki tocno tako 323f ki mene fascinira. Zdaj pa problem kako prepričat soseda, da jo proda. Avto sem že celi pregledal brez njegove vednosti, blatniki nič rjavi, zadaj most malo ampak se da rešit brez težav, vglavnem glih letnik med 1994 in 1996. Ajmo ideje kako ga prepricat da jaz to moram imet in generalno obnovit.

IMG_20230216_154055.jpg

IMG_20230216_154027.jpg

Ponudi mu 5K€, če jo ne bo prodal je z njim nekaj narobe. Če pa jo ti kupiš za ta denar....🤣

  • Haha 3
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 34 minutami je FuManchu napisal:

Ponudi mu 5K€, če jo ne bo prodal je z njim nekaj narobe. Če pa jo ti kupiš za ta denar....🤣

Če pa jaz kupim za ta denar je pa z mano še nekaj bolj narobe 🤣🤣🤣🤣

pred 41 minutami je g.Wankel napisal:

Naredimo eno fejk temo na forumu, kako so tej avti požrešni, rjavijo se kvarijo pa mu jo pokaži :D

To bi šlo 🤣🤣🤣🤣

pred 39 minutami je 50keda napisal:

Ka je že kdo pomislu, da je mogoče član tega foruma? :D :D

Samo res 🤣🤣🤣 

Si je kdo prepoznal avto?😂😂😂

 

  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če si pogledal trilogijo Boter, je bilo notri kar nekaj uspešnih prijemov. Recimo ponudiš mu 1.000€ in mu daš rok za odločitev en dan. Če se ne odloči, je naslednji dan brez koles. Ko ga srečaš mu ponudiš za avto 500€. ... potem pa po potrebi stopnjuješ. ( 😂 hec, da ne bo kdo slučajno mislil, da mislim resno).

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj sem naredil, zamenjal sem (oz mi ga je mojster) računalnik za air bag, ker mi je svetila lučka. Rešitev je bila drug računalnik z ebaya, druge rešitve ni bilo. Me je pa prišlo vseskupaj 250€, kar je kar precej manj od 1000€, kolikor je bil predračun na pooblaščencu.

 

Kar pa nisem naredil, tehnični pregled. Spet zadnje zavore, že tako je bila žalost, pa še levo desno je precej odstopanja... 😪

 

Sem kar malce jezen oz razočaran nad mazdo (2,0 bencinar / 147 KM). Prej sem imel civica 1.6 VTI, avto se je vrtel do 8500rpm, pa mi je pil  1l olja /10 000km, pa nikoli nisem imel težav na tehničnem + avto je imel 370 000km, ko sem jo prodal. 

  • Všeč 3
  • Žalosten 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Freak napisal:

 Prej sem imel civica 1.6 VTI, avto se je vrtel do 8500rpm, pa mi je pil  1l olja /10 000km, pa nikoli nisem imel težav na tehničnem + avto je imel 370 000km, ko sem jo prodal. 

Takih avtov ni več, škoda da si ga prodal, danes je to eden bolj iskanih/zaželenih avtov....(seveda za tiste ki iščejo old legende....)

Popravljeno od sportman333
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 16. 2. 2023 ob 18:42 je scania napisal:

Če pa jaz kupim za ta denar je pa z mano še nekaj bolj narobe 🤣🤣🤣🤣

To bi šlo 🤣🤣🤣🤣

Samo res 🤣🤣🤣 

Si je kdo prepoznal avto?😂😂😂

 

Vso srečo z nakupom

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 urami je sportman333 napisal:

Takih avtov ni več, škoda da si ga prodal, danes je to eden bolj iskanih/zaželenih avtov....(seveda za tiste ki iščejo old legende....)

 

Sej ne rečem, ko sem presedlal s civica  na 13.let mlajšo mazdo 6, je razlika kot dan in noč , v prid mazdi. Je vseen avto en razred višji in precej mlajši. Sem pa istočasno gledal za hondo accord, pa je bila dobra 2 000€ dražja. Za mazdo 6  , 2009 letnik, z dobrimi 90 000km, od prvega lastnika, sem odštel 9200 €, accord je bil pa dobrih 12 000 € 🤔 (to je bilo 8.let nazaj). 

 

Popravljeno od Freak
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je Freak napisal:

 

Sej ne rečem, ko sem presedlal s civica  na 13.let mlajšo mazdo 6, je razlika kot dan in noč , v prid mazdi. Je vseen avto en razred višji in precej mlajši. Sem pa istočasno gledal za hondo accord, pa je bila dobra 2 000€ dražja. Za mazdo 6  , 2009 letnik, z dobrimi 90 000km, od prvega lastnika, sem odštel 9200 €, accord je bil pa dobrih 12 000 € 🤔 (to je bilo 8.let nazaj). 

 

to bo zdaj bogokletni stavek :) tukaj na mazda forumu :), ampak kakorkoli se gleda je Honda > Mazda, žal je taka realnost, in temu tudi cena.....se pa strinjam, da ne na področju oblike in dizajna, tukaj pa je Mazda daleč pred Hondo....., ampak tudi over-all, če se gleda globalno, je Honda nekajkrat večja firma kot Mazda, in verjetno je potem posledično tudi cena temu primerna....(Honda pač kljub vsemu pokriva kar veliko asortimentov, agregati -> @Janez007, motorji za čolne/barke, hobi program - kosilnice, freze, športni motorji, dirkaštvo, F1, Moto GP, motokros in Tim G., itd..., tukaj Mazde ni....), ne glede na vse pa je Honda danes daleč od slave VTI motorjev....ok CTR je oh in sploh, ampak je tudi cena temu primerna......je bil pa civic VTI (160 ali english z 180km) v obdobju 1995-2000 legendarni avto....

Popravljeno od sportman333
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je sportman333 napisal:

to bo zdaj bogokletni stavek :) tukaj na mazda forumu :), ampak kakorkoli se gleda je Honda > Mazda, žal je taka realnost, in temu tudi cena.....se pa strinjam, da ne na področju oblike in dizajna, tukaj pa je Mazda daleč pred Hondo....., ampak tudi over-all, če se gleda globalno, je Honda nekajkrat večja firma kot Mazda, in verjetno je potem posledično tudi cena temu primerna....(Honda pač kljub vsemu pokriva kar veliko asortimentov, agregati -> @Janez007, motorji za čolne/barke, hobi program - kosilnice, freze, športni motorji, dirkaštvo, F1, Moto GP, motokros in Tim G., itd..., tukaj Mazde ni....), ne glede na vse pa je Honda danes daleč od slave VTI motorjev....ok CTR je oh in sploh, ampak je tudi cena temu primerna......je bil pa civic VTI (160 ali english z 180km) v obdobju 1995-2000 legendarni avto....

Honda je draga, ker se jih proda premalo. So pa te novodobne res bolj sredna žalost :( 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Janez007 napisal:

Bii obrnil  ...  malo se jih proda, ker je draga.

Kruta realnost je, da se je vse podražilo, in s tem tudi avti, ter vse ostalo.....še pred corona časom so oglaševali Dacio za 8.999€.....danes pa je Duster (pa me niti ne zanima s kako opremo, ampak je drag :)) že 20k€.....tako da....kaj je drago in kaj poceni je za moje pojme zelo subjektivna ocena.....generalno pa je verjetno za SLO standard vse drago.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, jaz pa danes naredu redni servis v domači izvedbi. Filter kabine, zraka in oljnega, pa menjava olja. Poleg tega še našprical oblogo požarne stene proti glodalcem. No, kar je še ostalo sploh od nje.

  • Všeč 4
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ubistvu nimam, pa tudi moti me ne neki blazno. Se sicer vidi, da je blo že prej enkrat požrto, ne zgleda nič na frišno. Je pa pomoje odvisno od zavarovalnice do zavarovalnice, mislim, da ne bi vsaka priznala tega pod divjad. Sam si pa ne želim it menjat te obloge, ker bi mogu pol avta razkopat, da bi pršu zraven.

Zanimivo mi je pa pri temu avtu kako lepo dostopno ima lambdo sondo, dobesedno samo stegneš roko in zamenjaš.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Včeraj na svoji CX-5 zamenjal edine "žarnice",k niso bile LED...kako je to pri Homura+ in Tekumi+ ne vem...a nima veze.

 

Tukaj kupil 4kom./3,24€ (31mm verzija)😃👍

 

https://vi.aliexpress.com/item/32899867667.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.30.208d1802ltsljq&gatewayAdapt=glo2vnm

 

 

IMG_20230222_130444.jpg

IMG_20230222_191933.jpg

IMG_20230222_192122.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je skritikrt napisal:

Včeraj na svoji CX-5 zamenjal edine "žarnice",k niso bile LED...kako je to pri Homura+ in Tekumi+ ne vem...a nima veze.

 

Tukaj kupil 4kom./3,24€ (31mm verzija)😃👍

 

https://vi.aliexpress.com/item/32899867667.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.30.208d1802ltsljq&gatewayAdapt=glo2vnm

 

 

IMG_20230222_130444.jpg

IMG_20230222_191933.jpg

IMG_20230222_192122.jpg

Uf, pol bo pa žena jamrala kako slabo si je šminko gor napacala

  • Všeč 1
  • Haha 4
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je NevLado napisal:

Uf, pol bo pa žena jamrala kako slabo si je šminko gor napacala

 

Jaz sem si tudi na rumeni Miati naštimal uno res močno belo, ko sem na date hodu, da sem točno vidu kok majo pudra gor :D

  • Všeč 1
  • Haha 4

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi v moji so že vse bele, edin pozicijskih se nisem lotu menjat, se kar nekak še izogibam, čeprav sta mi ogabni tisti dve rumeni pikici ob belih ksenonkah, ampak se mi zdi, da bom za menjavo pozicijskih žarnic tuki zgubu precej živcev, glede na dostopnost le teh. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je tako, sem pa samo bežno pogledu kje naj bi bla dol v tisti špici žarometa in kolk mam prostora na obeh straneh, pa moram rečt, da nisem preveč navdušen. Na konc naj mi pa še žarnica po kakem slučaju v luč pade... 😅

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.