Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Mislim da so alternatorji tudi prirejeni kapaciteti

 

Ampak "mo?nej?i" akumulator ti ne bo skuril alternatorja. Podatek na akumulatorju je koli?ina elektri?nega naboja - po doma?e koli?ina shranjene elektri?ne energije. Popolnoma druga zadeva je napetost akumulatorja. ?e je napetost akumulatorja 12VDC, ga bo alternator polnil - ve?jo zmogljivost kot ima akumulator, dlje ga bo alternator polnil.

 

PS: upam, da bo avtomobilska industrija ?imprej naredila prehod na 48VDC napetost za porabnike v avtomobilu.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Enosmerni tok je v smislu varnosti za ?loveka veliko manj nevaren od izeni?nega, iz tega stali??a ne bi smelo biti vpra?anje.

Pri dana?nji tehnologiji spojev (konektorjev) je bistveno ni?ja tudi nevarnost po?arov zaradi obloka, se pa z vi?jo napetostjo zni?ajo tokovi in s tem posledi?no mo?nost pregrevanja vodnikov (glavni vzrok po?arov na vozilih).

Manj bakra pomeni tudi ni?jo ceno in maso.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak "mo?nej?i" akumulator ti ne bo skuril alternatorja. Podatek na akumulatorju je koli?ina elektri?nega naboja - po doma?e koli?ina shranjene elektri?ne energije. Popolnoma druga zadeva je napetost akumulatorja. ?e je napetost akumulatorja 12VDC, ga bo alternator polnil - ve?jo zmogljivost kot ima akumulator, dlje ga bo alternator polnil.

 

PS: upam, da bo avtomobilska industrija ?imprej naredila prehod na 48VDC napetost za porabnike v avtomobilu.

Nisem mislil tega. Ampak obratno, da ce das mocnejsega od tovarniskega, je moznost (majhna) da ga ne sfolga filat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem mislil tega. Ampak obratno, da ce das mocnejsega od tovarniskega, je moznost (majhna) da ga ne sfolga filat

Fila ga vseeno samo za tistega, ki ima ve?jo kapaciteto bo pa? trajalo dlje, ?e ga polni? iz nule. Se pa vedno postavlja vpra?anje kolk smiseln je ve?ji akumulator saj je na?eloma potreben le in zgolj za zagon motorja. Od tam naprej mora alternator zagotavljat energijo za vse porabnike v avtu z vi?kom pa polni ?e akumulator. ?e tega ne sfolga je nekaj narobe z alternatorjem oziroma koli?ina priklopljenih porabnikov ne omogo?a, da bi se v ?asu vo?nje spet napolnil aku do konca. Tako je v zimskem ?asu priporo?ljivo za vse tiste, ki dnevno delajo premalo kilometrov, ali na vsake toliko narest malo dalj?o furo (100km+) ali pa dopolnit aku s polnilcem preko elektri?ne vti?nice.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na njej nisem naredil nic, jo pa ze posteno pogresam. Za bozic bi moral it praznovat  h babici v Brezice kjer moja ljubezen prezimuje, pa sta iz kolektiva kjer bi normalno bilo 8 ljudi, pa nas je 6 se dva sla na bolnisko. Sem imel ze plan kako se bom z laptopom in flaso dobrega vina, uplenjenega iz fotrovega arhiva zavlekel v avto, poslusal motor in musko in se spominjal poletnih izletov.

 

!#$!#$ bolniskarji >:(

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem imel ze plan kako se bom z laptopom in flaso dobrega vina, uplenjenega iz fotrovega arhiva zavlekel v avto, poslusal motor in musko in se spominjal poletnih izletov.

 

!#$!#$ bolniskarji >:(

To je bil kr solidn plan :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

natankal, opral in kupil vinjeto za 2017... 

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jah, ocena pač - dokler ne ponovim z ICE, je samo ocena. Ampak glede na to, koliko je bilo prehitevanj, vožnje po hribih, stanja in cijazenja v kolonah - veliko je bilo situacij, ki "dinozavru" niso v prid. Zgolj na relaciji bi verjetno šlo s 6-6,5, ampak vse skupaj pa ni šans. Je 7,5-8 kar realna ocena porabe.
    • Fascinantno,  koliko energie za prepričevanje en drugega v svoj prav, js pa še kr berem, ko kak tabloid, jao mene. Očitno bo zdaj še kar nekaj elektrike preteklo, preden se bo EV organsko razširil nad celotno populacijo, navdušenci že imajo vsak svoj model, zdej bo pa bolj zanimivo.   @dvorjan Kako si tako prepričan koliko bi ti mazda popila na tem istem potovanju? Ni druge, boš moral še enkrat it peljat, pa na koncu pokazat povprečno 48 km/h, pa da se vidi kolko bo pila. Jst na svojem dinozavru še nikoli nisem mel nad 7,5 kadarkoli sem šel  na daljše izlete, tk da težko vrjamem da z trojko nebi  nebi šlo pod to, brez naporov.
    • Saj je vse lepo in prav z EV, je pa še kar precej če-jev in nekih predpostavk, ki se morajo izpolniti , da je vožnja nekako primerljiva z ICE..Kar se tiče logistike, ipd..   Je šel znanec  s službenim EV audijem na Dunaj, je rekel nikoli več. Toliko enega dodatnega sranja in letanja z iskanjem polnilnice da je joj. Pride do hotela, ki je bil malo izven mesta, valda avto je treba napolnit, vse polnilnice zasedene. Nato ob 10 zvečer nazaj v mesto, poiskat prosto polnilnico, s taksijem nazaj v hotel..Zjutraj isto v obratni smeri.  Potem pot nazaj v SLO in takoj naprej na balkan...vmes je treba seveda spet polnit in vsa povezana logistika s tem.   Hočem rečt, hitro se lahko kaj zalomi - infrastruktura še ni tam kjer bi morala biti - vprašanje če sploh bo kdaj.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.