Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Alex potem bencinci niso zate, vsaj brez turbine očitno ne. Morda od druge znamke.

Kot zanimivost, sem včeraj Gelipterja peljal in malo pognal Z-ja, pa je po potisku v hrbet rekel, da takle atmosferc 3.0 bi pa tudi Alexa navdušil, hehe

  • Všeč 4
  • Haha 2

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Alex tudi sam imam podobne občutke kor ti. Doma  ima 6-ko karavana CD 150 staro dve leti in CX 30 staro nekaj mesecev. Pri 6 tki so občutki pospeševanja precej bolj izraziti, tudi vožnja po AC v klanec je drugačna. Je pa res, da tudi cx30 gre čisto Ok, samo drugače jo voziš. 

Edino s čemer se ne strinjam je, da je 6 tka glasna, na AC je celo tišja kot 30 tka. Verjetno so pri zadnjem FL izboljšali zatesnjenost potniške kabine. Pa tudi BOSE ozvočenje ni nič kaj slabše od te v CX 30. Če boš kupil avto in se navadil na spremembo bo OK.

Napisano
pred 2 minutama je Z M A J napisal:

Alex potem bencinci niso zate, vsaj brez turbine očitno ne. Morda od druge znamke.

Kot zanimivost, sem včeraj Gelipterja peljal in malo pognal Z-ja, pa je po potisku v hrbet rekel, da takle atmosferc 3.0 bi pa tudi Alexa navdušil, hehe

hahahaha, menda je tud v kilaži nmal razlike :) 

Napisano
pred 7 minutami je TBA napisal:

hahahaha, menda je tud v kilaži nmal razlike :) 

Sem pofirbcal in sta si zelo blizu, v smislu če bi imel moj poln rezervoar goriva in Cx30 praznega, bo že težji od nje. :)

 

No, vrnimo se na temo in pustimo ob strani 15 let stara vozila. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 9 minutami je Carot napisal:

Alex tudi sam imam podobne občutke kor ti. Doma  ima 6-ko karavana CD 150 staro dve leti in CX 30 staro nekaj mesecev. Pri 6 tki so občutki pospeševanja precej bolj izraziti, tudi vožnja po AC v klanec je drugačna. Je pa res, da tudi cx30 gre čisto Ok, samo drugače jo voziš. 

Edino s čemer se ne strinjam je, da je 6 tka glasna, na AC je celo tišja kot 30 tka. Verjetno so pri zadnjem FL izboljšali zatesnjenost potniške kabine. Pa tudi BOSE ozvočenje ni nič kaj slabše od te v CX 30. Če boš kupil avto in se navadil na spremembo bo OK.

Moja 6-ka ima gume 245 pa so zato verjetno bolj glasne. So športne GY assimetric že v osnpvi kar glasne. Najbrž je tudi novejša  tišja in bolj zatesnjena. 

Meni se je zdela cx30 pri 130/140 zelo tiha. Sem imel radio zelo na tiho pa tudi pogovarjala sva se normalno. 

Saj, ko dobi to potovalno avtocestno hitrost je vožnja prijetna in udobna. Verjetno bi se s časom navadil, samo v rdečko (6-ko) ne bi smel več šesti pogosto. 😊

  • Všeč 3
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Alex napisal:

V bistvu je prtljažnik, ko dvigneš dno še  kar v redu. Saj ni slabo, le malo sem razočaran nad motorjem, ker ne vem, kje so skriti vsi konjički. 🤔

To šaltanje v peto pri prehitevanju mi malo žre živce. Zakaj ne naredijo benzinarja, da se vozi kot dizel? 

Bojim se, kako bo v kakem dolgem klancu?? 

V vrhniškem klancu ali pa na dolenjki boš žal šaltal v 4 in vozil z 5rpm, če boš želel biti hiter....nimaš kaj...., pozabi 6prestavo v tak klanec, sicer pa kot so že napisali, če bi štopal velike razlike ni, samo občutek in ja, šaltanje😉👍

Popravljeno od sportman333
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 21 minutami je sportman333 napisal:

V vrhniškem klancu ali pa na dolenjki boš žal šaltal v 4 in vozil z 5rpm, če boš želel biti hiter....nimaš kaj...., pozabi 6prestavo v tak klanec, sicer pa kot so že napisali, če bi štopal velike razlike ni, samo občutek in ja, šaltanje😉👍

Wtf?? V četrti? Bini, Gelipter ali lahko to potrdita ali ovržeta? 😬

 

 

Napisano
pred 6 minutami je sportman333 napisal:

V vrhniškem klancu ali pa na dolenjki boš žal šaltal v 4 in vozil z 5rpm, če boš želel biti hiter....nimaš kaj...., pozabi 6prestavo v tak klanec😉👍

Kamot se peljem v 6ti prstavi v ta sloviti Vrhniški klanec 160 km/h😉

@Alexsam si napisal kako leti v drugi 110km/h in potem v tretji,četrti itd..... Če hočeš da avto leti greš v višje obrate 5-6000 ,taka je tudi športna vožnja in ziher gre bolj kot 6tka samo občutki so drugi!!!

Poglej podatek od 0-100km/h in vidiš kateri je hitrejši le občutek ko turbo vleče je tak ampak jo moraš zato šaltati v 3tjo in izgubiš tiste 2 sekunde kolikor ima 6ka slabši podatek.....🥴

Za odločitev se moraš samo vprašati koliko časa se boš vozil takole kot sem napisal ali pa normalno približno po predpisih in boš ugotovil,da je za vsaki dan čisto ok avto,ko pa hočeš kaj več pa tako veš...:bravo:

Pojdi še s @Gelipterjevo malo naokoli......👍

Napisano
pred 8 minutami je Bini napisal:

Kamot se peljem v 6ti prstavi v ta sloviti Vrhniški klanec 160 km/h😉

@Alexsam si napisal kako leti v drugi 110km/h in potem v tretji,četrti itd..... Če hočeš da avto leti greš v višje obrate 5-6000 ,taka je tudi športna vožnja in ziher gre bolj kot 6tka samo občutki so drugi!!!

Poglej podatek od 0-100km/h in vidiš kateri je hitrejši le občutek ko turbo vleče je tak ampak jo moraš zato šaltati v 3tjo in izgubiš tiste 2 sekunde kolikor ima 6ka slabši podatek.....🥴

Za odločitev se moraš samo vprašati koliko časa se boš vozil takole kot sem napisal ali pa normalno približno po predpisih in boš ugotovil,da je za vsaki dan čisto ok avto,ko pa hočeš kaj več pa tako veš...:bravo:

Pojdi še s @Gelipterjevo malo naokoli......👍

Res je. V bistvu moram nafehtati Gelipterja, da se odpeljeva vsaj do Senožeč, pa da vidim, kako to gre v klanec proti Nanosu . Namreč, ko sem imel nekaj časa nepremičnino od P306, 1.4 benzinar, sem se zaklel, da nikoli več ne bom imal avta, pri katerem bom moral v  ta klanec šaltati v četrto. 😉

 

 

Napisano
pred 16 minutami je Alex napisal:

Wtf?? V četrti? Bini, Gelipter ali lahko to potrdita ali ovržeta? 😬

Maloprej sem napisa prejšnji post,ko še tole vprašanje nisem prebral.

Problem je lahko samo,ko je gužva in se pelješ manj kot 100,moraš nižje šaltat,da pospešiš,da te kak živčen BMW ne zgazi....😂 Pa tudi,če se v 5ti pelješ bo tišje kot pa v 6tki😉 Zato pa imamo r. menjalnik,da šaltamo,saj veš cvt se pa dere in še nikamor ne gre......😁

Pojdi na probo še enkrat za več časa saj ti ga bodo dali in greš v ta klinčev klanc,če ti res toliko pomeni.....😊

30 jurčkov je denar in če nisi zadovoljen je huda žalost.....🥴

Napisano
pred 5 minutami je Bini napisal:

Kamot se peljem v 6ti prstavi v ta sloviti Vrhniški klanec 160 km/h😉

@Alexsam si napisal kako leti v drugi 110km/h in potem v tretji,četrti itd..... Če hočeš da avto leti greš v višje obrate 5-6000 ,taka je tudi športna vožnja in ziher gre bolj kot 6tka samo občutki so drugi!!!

Poglej podatek od 0-100km/h in vidiš kateri je hitrejši le občutek ko turbo vleče je tak ampak jo moraš zato šaltati v 3tjo in izgubiš tiste 2 sekunde kolikor ima 6ka slabši podatek.....🥴

Za odločitev se moraš samo vprašati koliko časa se boš vozil takole kot sem napisal ali pa normalno približno po predpisih in boš ugotovil,da je za vsaki dan čisto ok avto,ko pa hočeš kaj več pa tako veš...:bravo:

Pojdi še s @Gelipterjevo malo naokoli......👍

Bini ...se strinjam 👍mi ko smo zdaj šli na dopust in smo štirje not ..CX30 lepo gre vleče ni ovir za klance 😉😄samo menjalnik pravilno uporabljati..in.gasss..tle se lepo pozna kompresor doda moč...pri določenih obratih X motor 😁😉

Kot sem že omenil prej to ni turbo Dizel je ...benz.motor plus kompresor 😄😁se bo treba navadit vozit 😄😉😏zoom zoom 

Napisano
pred 5 minutami je Alex napisal:

Res je. V bistvu moram nafehtati Gelipterja, da se odpeljeva vsaj do Senožeč, pa da vidim, kako to gre v klanec proti Nanosu . Namreč, ko sem imel nekaj časa nepremičnino od P306, 1.4 benzinar, sem se zaklel, da nikoli več ne bom imal avta, pri katerem bom moral v  ta klanec šaltati v četrto. 😉

Ta klanec je meni bolj hud kot Vrhniški....🤔Tako je moraš biti zadovoljen....👌👍

Napisano (urejeno)

Uff.. Ko sem pa govoril jaz o teh problemih z šaltanjempri pri pri benzinarjih v klance, ste se pa smejali. Na, pa je to postalo realnost. 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 4 minutami je Gelipter napisal:

Bini ...se strinjam 👍mi ko smo zdaj šli na dopust in smo štirje not ..CX30 lepo gre vleče ni ovir za klance 😉😄samo menjalnik pravilno uporabljati..in.gasss..tle se lepo pozna kompresor doda moč...pri določenih obratih X motor 😁😉

Kot sem že omenil prej to ni turbo Dizel je ...benz.motor plus kompresor 😄😁se bo treba navadit vozit 😄😉😏zoom zoom 

To je to,nimam kaj dodati samo gasa in gre še veliko več kot bi smel.....🚓🛂💰

Napisano

Hehe @Alex... z istimi stvarmi sem se ukvarjal tri leta nazaj. Čakal in končno stestiral famozni Skyactive-X, ki mi je dobesedno pustil hladnega. Tako hladnega, da sem skoraj KIA Proceeda GT nabavil. Edino kar me je tam odgnalo je bila poraba, kjer bi na regionalkah težko bil pod 7 na AC pa težko pod 9.

 

Če imaš možnost pojdi na daljši test, ampak ne vozit kot dizla. Naj se dere hudič pol pa se odloči. Če bo dovolj oziroma, če boš rabil se da z razgrajanjem tudi dobit tistih 186 konjev. Vedi, da jih pa ziher ne bo tam okoli 2500 obratov, ko se teli naši dizli najbolje počutijo.

 

Tko to je, zato ti pa AT tolk ponujajo, ker večina ve, da je telovadbe ogromno in ne tako kot pri dizlu, kjer zadegaš v 6. v Kopru in ne spreminjaš do Ljubljane, ko greš dol z AC.

33112_1.png

Napisano
pred 19 minutami je Alex napisal:

Res je. V bistvu moram nafehtati Gelipterja, da se odpeljeva vsaj do Senožeč, pa da vidim, kako to gre v klanec proti Nanosu . Namreč, ko sem imel nekaj časa nepremičnino od P306, 1.4 benzinar, sem se zaklel, da nikoli več ne bom imal avta, pri katerem bom moral v  ta klanec šaltati v četrto. 😉

Ok...ti pokliči pa greva 👍😁😄 na vožnjo 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 59 minutami je Gelipter napisal:

Ok...ti pokliči pa greva 👍😁😄 na vožnjo 

Pa ne jo obrnat na  "sanke"...... :bravo:

  • Haha 1
  • Ni všeč 1
Napisano
pred 8 urami je Bini napisal:

Kamot se peljem v 6ti prstavi v ta sloviti Vrhniški klanec 160 km/h😉

 

Ja verjamem, ampak da bi bil zapis povsem korekten😉👍, ko imaš zalet in tudi prideš na začetku že z visoko hitrostjo....če se pa sredi klanca hitrost ustavi in zmanjšaš na recimo 110/120 potem pa težko verjemem da boš v 6.prestavi šel bp prehitevat v klanec, ampak boš moral dati v nižjo prestavo....pri dizlu pa to kljub temu ne rabis (pohodiš in gre....), jaz sem to želel napisati, se nisem povsem pravilno izrazil😉....

Napisano

Jaz sem še vedno mnenja, da je za X motor boljša izbira AT pa naj bo MT še tako dober. Enostavno, če želiš iz motorja kaj spravit ven je potrebno preveč pretikanja. Če se vozi veliko avtoceste z radarskim tempomatom, ki je mimogrede delal zelo dobro, avto v šesti že po ravnini ni potegnil nikamor v primeru, da je pred tem zmanjšal hitrost. Tako si bil prisiljen spet prestavljat navzdol. Odpade neka lagodna vožnja, razen, če ste res ljubitelji neprestanega prestavljanja. Turbaki s svojim navorom v teh primerih zmagajo na celi črti. 😊

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 19 minutami je sportman333 napisal:

Ja verjamem, ampak da bi bil zapis povsem korekten😉👍, ko imaš zalet in tudi prideš na začetku že z visoko hitrostjo....če se pa sredi klanca hitrost ustavi in zmanjšaš na recimo 110/120 potem pa težko verjemem da boš v 6.prestavi šel bp prehitevat v klanec, ampak boš moral dati v nižjo prestavo....pri dizlu pa to kljub temu ne rabis (pohodiš in gre....), jaz sem to želel napisati, se nisem povsem pravilno izrazil😉....

Ja, to je to in to sem tudi napisal, ampak vseeno ne razumem, da je tako težko nižje šaltat in da potem  avto tudi gre kot je treba 🤔 Problem bi bil, da to nebi bilo dovolj, pa je.... 😊 Očitno sem iz časov, ko si z Alfo ali kaj podobnega šel mimo vseh dizlašev in bencincev z visokimi obrati dokler niso drugi vpeljali Turbo pa še takrat so imeli problem.... 😂

Kar se mene tiče mi je teh '187konjev' v avtu čisto dovolj in ne rabim niti konja več, mogoče še kako 'mulo' kdaj..... :bravo:

Napisano
Pred eno uro je sportman333 napisal:

Ja verjamem, ampak da bi bil zapis povsem korekten😉👍, ko imaš zalet in tudi prideš na začetku že z visoko hitrostjo....če se pa sredi klanca hitrost ustavi in zmanjšaš na recimo 110/120 potem pa težko verjemem da boš v 6.prestavi šel bp prehitevat v klanec, ampak boš moral dati v nižjo prestavo....pri dizlu pa to kljub temu ne rabis (pohodiš in gre....), jaz sem to želel napisati, se nisem povsem pravilno izrazil😉....


Tudi z avtomatikom samo pohodis in gre 🤪

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 50 minutami je mito3000 napisal:

Jaz sem še vedno mnenja, da je za X motor boljša izbira AT pa naj bo MT še tako dober. Enostavno, če želiš iz motorja kaj spravit ven je potrebno preveč pretikanja. Če se vozi veliko avtoceste z radarskim tempomatom, ki je mimogrede delal zelo dobro, avto v šesti že po ravnini ni potegnil nikamor v primeru, da je pred tem zmanjšal hitrost. Tako si bil prisiljen spet prestavljat navzdol. Odpade neka lagodna vožnja, razen, če ste res ljubitelji neprestanega prestavljanja. Turbaki s svojim navorom v teh primerih zmagajo na celi črti. 😊

Ta x motor je po moje z AT menjalnikom res bolj bogi. Vsakokrat, ko sem bral kak test, so ga vsi po vrsti odsvetovali. 

Pa še zastarel je. Eden je napisal, da bi ga bili veseli edino v kaki zakotni ameriški vasici, kjer se je čas ustavil. 

Sicer pa sem imel na preizkušnji tudi cupro z 1.5 turbo motorjem in je bil še slabši, kot ta x mazdin. Pa še tisi njihov dsg menjalnik ni vedel nikoli v katero brzino bi prešaltal. Vseeno je mazdin x motor dragulj proti tem ta švoh tsi benzinarjem. Obstaja tudi 2.0 tsi, ki pa pije kot žolna, če ga le malo  pritisneš. 

Ta testna cx 30 je navkljub vsemu priganjaju in avtocestni/ mestni vožninji na koncu imela porabo 6,8/100, kar je super podatek glede na to, da je bila skozi v visokih obratih. 😊

Imela je pa tudi šele 2500 prevoženih kilometrov, tako, da po moje se motor še ni niti prav ulaufal. 

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Ni všeč 1

 

 

Napisano
pred 7 minutami je Alex napisal:

Ta x motor je po moje z AT menjalnikom res bolj bogi. Vsakokrat, ko sem bral kak test, so ga vsi po vrsti odsvetovali. 

Pa še zastarel je. Eden je napisal, da bi ga bili veseli edino v kaki zakotni ameriški vasici, kjer se je čas ustavil. 

Sicer pa sem imel na preizkušnji tudi cupro z 1.5 turbo motorjem in je bil še slabši, kot ta x mazdin. Pa še tisi njihov dsg menjalnik ni vedel nikoli v katero brzino bi prešaltal. Vseeno je mazdin x motor dragulj proti tem ta švoh tsi benzinarjem. Obstaja tudi 2.0 tsi, ki pa pije kot žolna, če ga le malo  pritisneš. 

Ta testna cx 30 je navkljub vsemu priganjaju in avtocestni/ mestni vožninji na koncu imela porabo 6,8/100, kar je super podatek glede na to, da je bila skozi v visokih obratih. 😊

Imela je pa tudi šele 2500 prevoženih kilometrov, tako, da po moje se motor še ni niti prav ulaufal. 


Alex prosim…..jaz sem tudi že marsikaj prebral v tem življenju pa se je na koncu izkazalo za neresnično. Pejdi probat AT…

 

Zastarelost pa v veliki meri pomeni, da so nekaj naredili tako dobro, da ni potrebe po menjavi le-tega…dokler nekaj dela, tega ne rabiš spreminjat.

 

Sploh pa za tvojih tistih par km na dan, ki jih narediš, bo čisto vseeno kaj od tega bo. Koliko jih nabereš?

Napisano (urejeno)
pred 37 minutami je NevLado napisal:


Alex prosim…..jaz sem tudi že marsikaj prebral v tem življenju pa se je na koncu izkazalo za neresnično. Pejdi probat AT…

 

Zastarelost pa v veliki meri pomeni, da so nekaj naredili tako dobro, da ni potrebe po menjavi le-tega…dokler nekaj dela, tega ne rabiš spreminjat.

 

Sploh pa za tvojih tistih par km na dan, ki jih narediš, bo čisto vseeno kaj od tega bo. Koliko jih nabereš?

Prvo testno 6-ko,ki sem jo imel, je imela avtomatski menjalnik. Že na, šestki mi ni bil niti malo všeč. Tukaj pa je verjetno vse skupaj še bolj bogo. Za mazdo je znano-ročni menjalnik+benzinar=uspeh. Ostalo je bolj za silo. Prvi dizel motorji, ki so jih delali v sodelovanju z Fordom so bili ok, ostalo pa bolj tako-tako. 

Tako, da ročni menjalnik je zmagovalni. 😉

Še zapis iz avto magazina na testu cx30.

"V Mazdi CX-30 je bil namreč s kolesi povezan preko samodejnega menjalnika. Gre skoraj za posebneža med samodejnimi menjalniki, saj v dobi, ko konkurenca utegne ponuditi tudi do osem prestav ali več, izbira le med šestimi prestavami. In ta je na žalost Ahilova peta avtomobila."

 

Pa še en zapis:" Tedaj sem se spraševal, ali ne bi avtomobilu nekoliko bolj ustrezal ročni menjalnik. Sedaj je odgovor jasen in glasi se: DA! Vsaj v 90 odstotkih časa. Govorim seveda na podlagi lastnih izkušenj in načina vožnje, ki bi ga opisal kot bolj dinamičnega. Tokrat se je namreč pred menoj znašel avtomobil s povsem enakim motorjem, a brez avtomatike, ki bi skrbela za samodejno pretikanje med prestavami.

Popravljeno od Alex
  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 52 minutami je NevLado napisal:


Alex prosim…..jaz sem tudi že marsikaj prebral v tem življenju pa se je na koncu izkazalo za neresnično. Pejdi probat AT

 

Zastarelost pa v veliki meri pomeni, da so nekaj naredili tako dobro, da ni potrebe po menjavi le-tega…dokler nekaj dela, tega ne rabiš spreminjat.

 

Sploh pa za tvojih tistih par km na dan, ki jih narediš, bo čisto vseeno kaj od tega bo. Koliko jih nabereš?

👍 Glej Alex, istočasno vozimo M6 G165 MT in G194 AT, oba isti letnik, model. In vsi brez dileme ugotavljamo, da se z AT pelje lepše. Če so kakšni klanci, prehitevanja, ... pritisnem tipko SPORT. 🙂

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
    • Imaš prav...a si tudi vprašal   Smo ljudje,ki znamo z alkoholom...so pa ljudje,ki ne znajo z alkoholom. Tam so drugi problemi v ozadju,oz. alkohol tam ni primarni problem. Tam človek zasvojen z alkoholom zaradi drugih problemov vedno znova in znova podleže,in se iz tega ne zna izkopati. Vsaj jaz alkohol razumem kot tist "rahel sunek v hrbet" ko že tako ali tako stojiš na robu prepada in "loviš ravnotežje....ali zaradi nizke samozavesti,samopodobe,izgubljenosti,"tečne babe" doma,travm itd...spisek je neskončen.   Ko si vprašal "do kje" Točno tako. Jaz bi dodal,da je tako dolgo OK,dokler ne vpliva na čisto nikogar drugega...neglede koga!!!....a takrat najbrž ne moremo več govoriti o "pijancih" ampak o takih ki znajo z alkoholom.
    • Ford pravi da nad 150km/h naj pumpam na max load.
    • Pejdi na avtocesto stisnt do blokade, pa bo prišlo avtomatsko na 2,5 bar 
    • Končno  bomo prišparali malo denarja. Pa je šla dobra uvrstitev po zlu.😂 https://www.24ur.com/popin/domaca-scena/slovenije-v-imenu-20000-otrok-ki-so-umrli-v-gazi-ne-bo-na-evroviziji.html  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.