Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Na ?estki so tako veliki, da izgledajo kot ro?aji za recimo po tri indijce, ki bi se na vsaki strani dr?ali in viseli bo?no. Nekako kot na tej sliki

 

TRAIN-ART_1580740c.jpg

Pa ni tako hudo... nekaj si zapel za te ro?aje. :) Pozabi na njih in bo...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nevem kaj si ti slivka kupil ampak osram je top. V primerjavo s phillips sploh. Nikoli nobenih problemov. Pa se zamenjajo ti brez pripomb ce kaj crken. Je pa res, da so drage, ampak vsaj ves zakaj. Doma imam vse osram led pa niti ena ni se do sedaj crknila. V prejsnemi avtu sem tudi imel vse osram led pa pravtako se vse brezhibno deluje in ni nobenega utripanja. Lahko da imas podnozje zjebano in zarnica/ledica vibrira in crkne cez cas.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Posran imam v hi?i, torej 220V. ?e zdr?ijo tri mesece, je pa veliko.

 

Ja, jih zamenjajo. Ampak imam pa sitnosti: zlezi na lojtro, razdri planfonjero, poberi ?arnico ven, naslednji dan po slu?bi v trgovino, da jo zamenjajo, nato doma spet na lojtro,... ?e si star 15 ali 20 let, ti to ni problem. Ko pa si enkrat ?ez terenca, se pa ?e malo naveli?a? po lojtrah plezat. In ker imam doma zdaj ?e 9 Posranovih LEDic, to pomeni, da vsak mesec trikrat plezam po lojtrah in jih menjam. Prej Philipsa nisem toliko menjal. ?e prej pa sem imel klasi?ne (ne LED ali var?ne) od Retlux in Schark Tehnik (ali nekaj takega) in so "dr?ale" skoraj 10 let... Pa so me trgovci in podobni prepri?evali, da ima LED nekajkrat dalj?o ?ivljenjsko dobo od ?arnic na nitko...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmm, jaz sem kupil Philips-ove LED ?arnice vsaj 5 let nazaj, pa mi do sedaj ?e ena ni crknila... Kak?no pa imate kaj napetost v va?ih koncih? Ker kolikor berem nisi ravno v mestu doma...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pravim obratno, philips top, osram crkuje kot po teko?em traku...

Enako. Zdr?ijo ful. Edino svetilnost se z leti zmanj?a.Nazadnje sem kupil dve 1509 lumnov svetilnosti za eno plafonijero (ekvivalentne 100W) in svetijo, kot da je dan.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

5dni nazaj sem v elektronabavi "postrgal" s polic zadnje kose "var?nih" ?arnic.

LED ?arnice niso ni? ?parovne, ker je prevelika poraba - prehitro crkujejo. Pa ?e spekter jih ?e vedno jebe. Vsaj lu? za brat je fajn da je klasi?na ali pa halogenska. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spravi ra?un in embala?o in reklamiraj ?arnico saj 3 mesece je zelo prehitro da ti crkne LED ?arnica!

 

Saj imam, a nisi bral?

 

Saj jih reklamiram, saj jih zamenjajo, ampak sit sem pa plezanja po lojtrah in menjavanja. ?eprav, ?ena je pa zadovoljna - nikoli se prah ne nabere, vedno so ?iste...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moras imeti vedno kaksno v rezervi, da ni treba dvakrat plezat po lojtri  :jupiii:  :harhar:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo.

 

Imam vpra?anje. Je normalno da vsaki?, ko na parkiri??u nekdo prisloni vrata na mojo mazdo (M6, 2017) pusti odtis na karoseriji? Teh udrtin se je v dveh letih ?e kar nabralo. Kot da je karoserija Mazde iz putra.

Imam kasko, tako da glede popravila ni panike, samo me nervira, ker ne upam normalno parkirati avta, ker folk je o?itno brez filinga, ko odpirajo vrata. 

Je problem z mehkim plehom pri mazdah ?e od nekdaj?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo.

 

Imam vpra?anje. Je normalno da vsaki?, ko na parkiri??u nekdo prisloni vrata na mojo mazdo (M6, 2017) pusti odtis na karoseriji? Teh udrtin se je v dveh letih ?e kar nabralo. Kot da je karoserija Mazde iz putra.

Imam kasko, tako da glede popravila ni panike, samo me nervira, ker ne upam normalno parkirati avta, ker folk je o?itno brez filinga, ko odpirajo vrata. 

Je problem z mehkim plehom pri mazdah ?e od nekdaj?

Na ?alost je tu bolj problem z na?imi pacienti od voznikov, ki so totalno brezobzirni.

Tako kot vozijo, tudi odpirajo vrata na parkiri??u. Vidi? kako mlado mamico z ramo dr?i prislonjen telefon k u?esu, odpre vrata, bum v druga vrata, izvle?e otroka iz sede?a in gre. In pri tem niti ne opazi, kaj je naredila. Podobno je, ko gredo na parkiri??e in iz njega. Na sigurno, iz prve in ti mimogrede podrajsajo kak odbija?.

Tako, da ja, mogo?e je pleh malo tanj?i a to ni glavni problem.

Tudi meni so pustili podpis k*et*na na zadnjih vratih skoraj takoj, ko sem kupil mazdo.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eni oziroma bolje re?eno ene (sej veste, to so tiste, ki se deklarirajo kot bolj?e voznice od mo?kih) tako treskajo z vrati, da se ti kr srce trga, ko to vidi?. Zato jaz parkiram v najbolj oddaljene koti?ke parkiri??a in sre?a imam tudi na ?ihtu tolk placa na parkiri??u, da se tudi polno odprta vrata pri kupeju ne odprejo tako dale?, da bi udarila meni v bok.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz enako, je pa zanimivo, pri prej?nji Mazdi v 7-letih lastni?tva nisem dobil vdrtin, pri sedanji pa v enem letu dve. Ali imam zdaj nesre?o pa prej sre?o, ali pa je razlika v kvaliteti v plo?evini.

Mi je pa suho popravljal dober mojster v ?rnu?ah, ?e bo kdo rabil kontakt, ga lahko posredujem.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.