Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes sem opazil en zanimiv pojav. Ker se bli?a tehni?ni, sem spet opral na?ega minibusa in o?istil tudi stekla od znotraj. In zdaj lu?i precej bolje svetijo.

 

Zna biti, da je voda kam pri?la, pa bolje prevaja elektriko.

 

Ali pa je kaj drugega na stvari, kar mi ni poznano, pa da vpliva na bolj?o svetilnost.

 

Kakorkoli, zdaj se pono?i veliko la?je vozi...

Napisano

Menjal motorno olje in olje v menjalniku redline mtl 75w80 gl 4. Sedaj se prestavlja brez zatikanja, kot puter. :-)

A prej se ti je kaj zatikal menjalnik? Si imel kaj te?av?

 

 

Napisano

Menjal motorno olje in olje v menjalniku redline mtl 75w80 gl 4. Sedaj se prestavlja brez zatikanja, kot puter. :-)

Kje si pa dobil redline?

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja...danes je dobila novo rumeno VINJETO..zoom zoom lp

Napisano

Bila na poobla??enem servisu selmar Celje...vpoklic zaradi spro?ilcev airbegov.

So rekli, da so jih zamenjali... Upam, da so jih res...

Ja, letnik 04...

Napisano

Zasavju?

Mi je od roke...

Celje mi je mimogrede...

Kako si pa zadovoljen z njihovimi uslugami?PS. Zasledil sem da si iz Posavja...
Napisano

Bila na poobla??enem servisu selmar Celje...vpoklic zaradi spro?ilcev airbegov.

So rekli, da so jih zamenjali... Upam, da so jih res...

Ja, letnik 04...

Tudi moja vpoklic... tudi letnik 2004.Pa pravijo, da ne v pokli?ejo starih vozil. Jaz je ne vozim na uradni servis ?e deset let. Pohvalno, Mazda. :)

 

 

Napisano

Bil drugi? pri njih... Tudi prvi? vpoklic...menjava amortizerjev na zadnjih vratah na petvratni mazdi6 letnik 08...

Imam privat mehanika, ki mu zaupam...tako da ne morem dati ocene...

Napisano

Ce bi za prvo generacijo dobil tak vpoklic bi se sel tako pa sem ga dobil za drugo generacijo in ni sans da ga peljem. Pri prvi generaciji se samo sovoznikov predal odstrani in pride do sprozilca. Pri drugi generaciji ti mora pa celo armaturko z radijem vred podreti da pride do njega. Glede na to kako so (ne) sposobni sem samo rekel hvala lepa.

Napisano

Prizgala se rdeca kontrolna lucka za zavoro (rocna).

1. Rocna ni bla zategnjena

2. Zavorno olje polno

3. Novi diski/pliscice

 

In gruntam kaj je zdaj problem, preberem navodila, ce je kaj takega... Nc

Ko pomislim, da je kaj hudega z zavorami, vidim slucajno odsev zadnjih luci in zavorne luci ne delajo, niti ena. Pol takoj do varovalk in tista za zavorne luci je bla unicena... Tko da reseno za par centov :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

To je problem ?e preve? bremza?: Ne diski pa? pa varovalka za ?toplu?i se pregreje in potem crkne :lol: . 

 

Pri moji najdra?ji avtu sta isto?asno crknili obe ?arnici za zavorne lu?i. Nisem ?el gledat varovalk samo ?arnice sem menjal. Podobno se je zgodilo pri moji mazdi da sta to?no isto?asno crknili obe ?arnici H1 v glavnih ?arometih.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

To je problem ?e preve? bremza?: Ne diski pa? pa varovalka za ?toplu?i se pregreje in potem crkne :lol: . 

 

Pri moji najdra?ji avtu sta isto?asno crknili obe ?arnici za zavorne lu?i. Nisem ?el gledat varovalk samo ?arnice sem menjal. Podobno se je zgodilo pri moji mazdi da sta to?no isto?asno crknili obe ?arnici H1 v glavnih ?arometih.

Zanimivo,si me spomnil na primer ko sem menjal na M3 pred 10 leti prednjo ?arnico in ko sem jo menjal in poizkusiv ?e vredu sveti je crknila ?e na drugi srtrani. No takrat sem mislil,no kaka slu?ajnost in sre?a,da bom ?e menjal drugo ko imam ravno umazane roke. Sedaj pa ?itam,da je to mogo?e tudi danes pri Mazdi,sva?ta!
Napisano

Zarnice se ponavadi vedno menja v parih. Zarnica ima zivljensko dobo xy ur in ker obe zarnice gorita vedno istocasno je velika vrjetnost, da bo se druga hitro crknila. Ni pa nujno.

Napisano

Zarnice se ponavadi vedno menja v parih. Zarnica ima zivljensko dobo xy ur in ker obe zarnice gorita vedno istocasno je velika vrjetnost, da bo se druga hitro crknila. Ni pa nujno.

Se razume da je tako,ampak imam izku?nje da ponavadi po kakih 5-10k kilometrih,tu je pa bilo v isti sekundi! Sedaj imam pa takoLED.

Napisano

Se razume da je tako,ampak imam izku?nje da ponavadi po kakih 5-10k kilometrih,tu je pa bilo v isti sekundi! Sedaj imam pa takoLED.

... ki bodo crknile tudi isto?asno. Samo, da bo ?tala takrat...

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.