Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 21 minutami je Janez007 napisal:

 

Torej ti paše, da se tukaj pritožuješ, ne boš pa reševal zadev, tam kjer se rešujejo?😩

 

Kontaktiraj A-Cosmos in naj rešijo, kar so oni zakuhali. Pravno formalno verjetno BTG nima nič, razen, če je s pogodbo prevzel vse terjatve bivšega servisa. Za inšpekcijo ali policijo, če ti na A-Cosmos ne ugodijo ali obstaja pogodba o prevzemu obveznosti bivšega servisa..

 

So pa izgleda res lumpi tile novi, ki so vodili servis BTC že celo lansko leto in še več ... torej so ti praktično zadevo obljubili isti ljudje, ki se zdaj izgovarjajo, da nimajo nič s tem.

 

Servis BTC je tudi sicer že nekaj časa cenovno višji od drugih pooblaščenih Mazda servisov. Pri naslednjem servisu bo zame kar dilema.

Mah, ne da se mi ukvarjati s to slovensko folkloro. Pač bom vsakemu samo še bolj  odsvetoval obisk tega servisa. Je model, star kakih 20 let, pri katerem sem delal papirje za ta filigransko drag servis na koncu dejal, da se vidimo drugo leto. 😊😊 Gre lahko stavit, da se bom res. 😡

Je pa res žalost, da si znamka  mazda privošči tako šalabajzerske servise. V bistvu bi verjetno lahko prešteli na par prstov, koliko je res dobrih uradnih prodajalcev in servisov. Že, ko sem lani kupoval cx30 in sem poizvedoval pri različnih zastopnikih in prodajalcih po Sloveniji, sem videl, da so si vsi vglih. 

Ena žalost vse skupaj. Povsem drugačen pristop imajo pri znamki cupra. So vsi po vrsti prijazni, ustrežljivi in vedo, kaj delajo. Brez problema so mi dali takoj na razpolago avto za par ur. 

Brez spremstva. 

To pri Mazdi le stežka doživiš. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 52 minutami je Alex napisal:

Mah, ne da se mi ukvarjati s to slovensko folkloro. Pač bom vsakemu samo še bolj  odsvetoval obisk tega servisa. Je model, star kakih 20 let, pri katerem sem delal papirje za ta filigransko drag servis na koncu dejal, da se vidimo drugo leto. 😊😊 Gre lahko stavit, da se bom res. 😡

Je pa res žalost, da si znamka  mazda privošči tako šalabajzerske servise. V bistvu bi verjetno lahko prešteli na par prstov, koliko je res dobrih uradnih prodajalcev in servisov. Že, ko sem lani kupoval cx30 in sem poizvedoval pri različnih zastopnikih in prodajalcih po Sloveniji, sem videl, da so si vsi vglih. 

Ena žalost vse skupaj. Povsem drugačen pristop imajo pri znamki cupra. So vsi po vrsti prijazni, ustrežljivi in vedo, kaj delajo. Brez problema so mi dali takoj na razpolago avto za par ur. 

Brez spremstva. 

To pri Mazdi le stežka doživiš. 

 

Bom še enkrat ponovil. Jaz bi se za teh 180 € boril do konca. Zato, ker se ti je zgodila krivica.

 

Po toči je sicer zvoniti prepozno. Najbolje bi bilo, da bi se tam naredil francoza (prišel na servis in nič čvekal), potem ko bi ti izstavili račun, pa bi ga plačal s tistim papirjem. Morda bi šlo bolj na trdo, ampak na koncu bi bili oni še veseli, da bi zapustil salon. :)

 

Se mi je zgodilo pri Rutarju, kupim ležalnik za 150 € (vsaj 10 let nazaj), doma pa ga ne morem sestaviti, ker je bil tako šlampasto zvarjen aluminij. Popokam v avto in peljem nazaj, vržem na pult in zahtevam direktorja, da ga on sestavi (da bo videl kakšno sranje prodaja). Tam je bilo tudi kar nekaj strank. Na vsak način so me želeli speljati preko nekih formalnih postopkov, vendar sem vztrajal pri direktorju in na koncu so bili veseli, da sem bil zadovoljen z dobropisom. ... Ta Rutar je bil kar cvetka ....

 

Če se zatakne, zahtevam šefa in po hierarhiji navzgor. Je pa res, da kar dobro poznam potrošniške pravice in zakonodajo s tega področja in me težko peljejo žejnega čez vodo. Je pa najtežje pri kakšnih velikih sistemih. Recimo kakšna zavarovalnica, na primer Vzajemna, kjer so me pred leti ogoljufali in kljub posredovanju inšpekcije in Zveze potrošnikov (vsi so mi dali prav) so na koncu na Vzajemni rekli, "če vam kaj ni prav, nas tožite". To je pa že v stilu mafije.

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Servis BTC je tudi sicer že nekaj časa cenovno višji od drugih pooblaščenih Mazda servisov. Pri naslednjem servisu bo zame kar dilema.


Enostavno zamenjas servis… veliko nas je slo za Majesom v Interclass ;) …

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 14 minutami je Jest napisal:

Enostavno zamenjas servis… veliko nas je slo za Majesom v Interclass ;) …

Ja, malo mi bo žal za Jureta in Braneta, ki vem da sta OK. Pa lokacije. 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 38 minutami je Janez007 napisal:

 

Bom še enkrat ponovil. Jaz bi se za teh 180 € boril do konca. Zato, ker se ti je zgodila krivica.

 

Po toči je sicer zvoniti prepozno. Najbolje bi bilo, da bi se tam naredil francoza (prišel na servis in nič čvekal), potem ko bi ti izstavili račun, pa bi ga plačal s tistim papirjem. Morda bi šlo bolj na trdo, ampak na koncu bi bili oni še veseli, da bi zapustil salon. :)

 

Se mi je zgodilo pri Rutarju, kupim ležalnik za 150 € (vsaj 10 let nazaj), doma pa ga ne morem sestaviti, ker je bil tako šlampasto zvarjen aluminij. Popokam v avto in peljem nazaj, vržem na pult in zahtevam direktorja, da ga on sestavi (da bo videl kakšno sranje prodaja). Tam je bilo tudi kar nekaj strank. Na vsak način so me želeli speljati preko nekih formalnih postopkov, vendar sem vztrajal pri direktorju in na koncu so bili veseli, da sem bil zadovoljen z dobropisom. ... Ta Rutar je bil kar cvetka ....

 

Če se zatakne, zahtevam šefa in po hierarhiji navzgor. Je pa res, da kar dobro poznam potrošniške pravice in zakonodajo s tega področja in me težko peljejo žejnega čez vodo. Je pa najtežje pri kakšnih velikih sistemih. Recimo kakšna zavarovalnica, na primer Vzajemna, kjer so me pred leti ogoljufali in kljub posredovanju inšpekcije in Zveze potrošnikov (vsi so mi dali prav) so na koncu na Vzajemni rekli, "če vam kaj ni prav, nas tožite". To je pa že v stilu mafije.

Ok. Si me prepričal. Pa gremo naprej, da vidimo, kaj bo vse skupaj prineslo. 

Kaj bi bil tvoj prvi korak? Vidim, da obvladaš te postopke. Če zmagam, bo pol tvoje zasluge in ti ob prvi priložnosti častim pijačo. 😊

 

 

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Očifbo so me poklicali le zaradi tega, da mi izstrgajo €. Za drugo jim dol visi. 

In kot sem že napisal, vsak avto bi lahko oprali. 

  • Všeč 1
  • Žalosten 3

 

 

Napisano
17 minutes ago, Alex said:

Očifbo so me poklicali le zaradi tega, da mi izstrgajo €. Za drugo jim dol visi. 

In kot sem že napisal, vsak avto bi lahko oprali. 

Drugače Mazda zahteva, da se pri servisu opere avto. Saj boš dobil anketo na mail 😉

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 3
Napisano

Samo te ankete so tud bolj vljudnostne narave, učinka pa verjetno za nas uporabnike nobenega. Sem dvakrat že v anketi napisal bolj splošne pripombe v smeri supporta do uporabnikov, pa ni bilo nobenega povratnega odgovora.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Očifbo so me poklicali le zaradi tega, da mi izstrgajo €. Za drugo jim dol visi. 

In kot sem že napisal, vsak avto bi lahko oprali. 

Še dobro da ga niso, ker ga verjetno nebi tako, kot se zagre 🤣

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Očifbo so me poklicali le zaradi tega, da mi izstrgajo €. Za drugo jim dol visi. 

In kot sem že napisal, vsak avto bi lahko oprali. 

Ker jaz sem zastopil da so te klicali da prideš vnovčit ta popust, drugače še ne potrebuješ 1 servisa?

Napisano
pred 37 minutami je NevLado napisal:

Ker jaz sem zastopil da so te klicali da prideš vnovčit ta popust, drugače še ne potrebuješ 1 servisa?

Nekaj takega, ja. Izgleda, da kličejo vse po vrsti, v bistvu so prevzeli vse od prejšnjega lastnika. Razen zastonj servisa. 🤔

  • Všeč 2
  • Žalosten 1

 

 

Napisano
pred 27 minutami je Alex napisal:

Nekaj takega, ja. Izgleda, da kličejo vse po vrsti, v bistvu so prevzeli vse od prejšnjega lastnika. Razen zastonj servisa. 🤔

Kdaj si pa ti kupil avto? Jaz bi jim povedal da si prišel izključno zaradi tega vnovčenja brezplačnega servisa.

 

Daj res piši na Mazda Slovenija. Sam itak ti bodo rekli da tle oni nimajo kaj :D 

Napisano
pred 9 urami je godlike napisal:

Samo ne k Ferku.

Tam sem se jaz zaklal z vodjo servisa. Alex je še hujši primer in bo še prej....

Štajerska se ne začne v MB ampak od Trojan naprej.... 😉@Alex dobro ve kam hodim jaz in še nekaj forumašev na servis.... 👍 

Napisano
pred 4 minutami je Bini napisal:

Štajerska se ne začne v MB ampak od Trojan naprej.... 😉@Alex dobro ve kam hodim jaz in še nekaj forumašev na servis.... 👍 

Selmar CE? Al kam že?

Aha, pa še to @Bini, če boš velik okol Selmarja hodu, te zna še prijet, da mazdo zamenjaš za bmw-ja, kar verjetno ne bi bila švoh kupčija 😉 

  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Zmeden 2
  • Ni všeč 1

 

 

Napisano
pred 11 urami je Janez007 napisal:

Ja, malo mi bo žal za Jureta in Braneta, ki vem da sta OK. Pa lokacije. 


Jure bo pomoje kmalu tudi na Trzaski… Braneta pa ne poznam dovolj… sem ga samo enkrat videl, ko sem med korono moral do servisa na Celovski, ker je bil tisti v BTCju zaprt… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Evola. Sem napisal en malo bolj oster dopis na MMS. 

Pa da vidimo, če bodo kaj odgovorili. 

Če imajo kohones. 

 

 

Napisano
pred 5 minutami je Alex napisal:

Evola. Sem napisal en malo bolj oster dopis na MMS. 

Pa da vidimo, če bodo kaj odgovorili. 

Če imajo kohones. 

A-Cosmos ti je dal dobropis. Zahtevek A-Cosmosu, pa v vednost Mazdi Slovenija in BTG.

Napisano

Kot je ze Janez napisal… Doborpis si dobil od A-Cosmos… torej bi bilo pravilno, ce ni na prvem mestu njim poslal dopis ;) … Kot kaze, kot pravni sibjekt se obstojajo, le lani decembra so se ocitno preselili in posledicno spremenili naslov sedeza… Takrat je verjetno BTG prevzel servis v BTCju…

 

 

 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 minuto je Jest napisal:

Kot je ze Janez napisal… Doborpis si dobil od A-Cosmos… torej bi bilo pravilno, ce ni na prvem mestu njim poslal dopis ;) … Kot kaze, kot pravni sibjekt se obstojajo, le lani decembra so se ocitno preselili in posledicno spremenili naslov sedeza… Takrat je verjetno BTG prevzel servis v BTCju…

 

A-COSMOS, d.d.

A-COSMOS trgovina in proizvodnja, d.d.
Komenskega ulica 32
1000 Ljubljana
Matična številka: 5400210000
Davčna številka: SI 16457161
LEI: 95040019C27CECF6E419

 

Telefon
01 585 27 90
Elektronski naslov
WWW.AJPES.SI

 

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 50 minutami je Alex napisal:

Evola. Sem napisal en malo bolj oster dopis na MMS. 

Pa da vidimo, če bodo kaj odgovorili. 

Če imajo kohones. 

 

Odgovorili ti bodo, da oni s tem nimajo nič. Kar je res. Delnoma.

Za dobrobit znamke, bi se lahko malo potegnili in pritisnili na novega lastnika.

Spomnem se, ko smo šli MMS prosit za testno NDjko, kako so vsakega posebaj vprašali ''hodite na uradne servise in zakaj ne?'' :D

 

 

Napisano (urejeno)
pred 8 minutami je g.Wankel napisal:

Odgovorili ti bodo, da oni s tem nimajo nič. Kar je res. Delnoma.

Za dobrobit znamke, bi se lahko malo potegnili in pritisnili na novega lastnika.

Spomnem se, ko smo šli MMS prosit za testno NDjko, kako so vsakega posebaj vprašali ''hodite na uradne servise in zakaj ne?'' :D

 

Bi rekel, da je odgovornost A-Cosmosa, skrbeti pa bi moralo tudi Mazdo Slovenija, za "dobro ime", ki ga imajo. 😃 Seveda na Komenskega ni delavnice, tam še parkirat nimaš kje ... 😂

 

Ali je BTG s pogodbo prevzel kakšne obveznosti in katere, je vprašanje - morda bo to povedal A-Cosmos, ko se bo branil plačila. So pa bili, če se ne motim, v času izdaje dobropisa na vodstvenih položajih servisa v BTC (A-Cosmosa) isti ljudje, kot sedaj v BTG! Že takoj  na začetku novega poglavja si delajo "dobro ime". 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 30 minutami je Janez007 napisal:

 

Bi rekel, da je odgovornost A-Cosmosa, skrbeti pa bi moralo tudi Mazdo Slovenija, za "dobro ime", ki ga imajo. 😃 Seveda na Komenskega ni delavnice, tam še parkirat nimaš kje ... 😂

 

Ali je BTG s pogodbo prevzel kakšne obveznosti in katere, je vprašanje - morda bo to povedal A-Cosmos, ko se bo branil plačila. So pa bili, če se ne motim, v času izdaje dobropisa na vodstvenih položajih servisa v BTC (A-Cosmosa) isti ljudje, kot sedaj v BTG! Že takoj  na začetku novega poglavja si delajo "dobro ime". 

 

image.png

Evo, poslal sem dopis še na A-Cosmos in na BTG. Bomo videli, kako, (če) se bodo odzvali. 🤔

 

 

Napisano

To je bilo pa  hitro rešeno. 😊

In predvem ekspresni odgovor. 👍

Mazda je dobila zopet zaupanje. 

Janez pa, kot sem obljubil, ob priložnosti pijačo. Lahko častim  tudi pizzo. 🍻

IMG_20230227_150008.jpg

 

  • Všeč 11
  • Ljubim 2

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.