Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pred 5 minutami je NevLado napisal:

Stara ljudska modrost pravi, da kompresor klime vsebuje olje zato, da podmazuje tist ležaj kjer se gor vrti pogon za jermen.

 

Zdej pa mal ljudske kmečke pameti - če je klima redno v uporabi, se to olje skos maže okoli ležajev in gredi. Če klime ne uporabljaš dolgo dolgo časa pa začne plin spuščat tam pri pogonu in woila, plina zmanjka.

 

Pri men je klima skos ON, poleti, pozimi, ko je fejst v plusu al pa fejst v minusu je on. Ne vem, če sem jo 2x do zdaj izklopil pa še to se ne spomnim vzroka zakaj sem to naredil.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Boss napisal:

Hmm, hmmm, spodaj v podpisu imam 5,85 porabe, tako da ne vem če bi brez klime stisnil še kak deci manj. 😆

Nekaj že ampak je brezveze, boljš, da laufa in maže.... 👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam stalno prizgano na AUTO… poleti in pozimi…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Bini napisal:

V nekaterih navodilih celo piše, da moraš vsake toliko prižgati kompresor, da se olje ne vsede na dno in preveč zastane... itd😊

Jaja, to sem jaz razlagal na prejsnji strani :prstgor:

 

Daš na auto pa “ac eko” v “ac” in imaš mir celo leto, samo zapiram centralno konzolo ko začne pihat preveč, nikoli težav.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 36 minutami je SpEkTr napisal:

Fantje, a ima kdo feltno za šestico 19 col, evo bi kupil, mi jo je žena obrusila danes na polno. emoji22.png Je pa tista, ki je malo sivkasta.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Dokler ne boš zamenjal žene, nima smisla, oziroma kupi za rezervo več platišč. 😄

 

Vem za tovarniško nove po 188 €/kos ... če so še na voljo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dokler ne boš zamenjal žene, nima smisla, oziroma kupi za rezervo več platišč. 
 
Vem za tovarniško nove po 188 €/kos ... če so še na voljo.
Pol bi rajši dal eno popravit. Ampak a se da odtenek ujet?
A ni en naš forumas k popravlja?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Pol bi rajši dal eno popravit. Ampak a se da odtenek ujet?
A ni en naš forumas k popravlja?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

 

Sem se pred kratkim pozanimal pri Španu (tudi sam ima ženo 😀), odgovor pa tole:

 

Pozdravljeni,

 

Hvala lepa za poslano.

Strošek popravila 101,00€ z DDV barvanje + montaža.

Opozoriti vas moram da bo barva različna ( nijansa barve se bo razlikovala ) z vašimi originalnimi ki imate crom efekt.

 

Z lepimi pozdravi,

 

 

Koritnik pa takole:

 

Pozdravljeni

Barva se ne bo ujemala z vaš in ne mormo samo delno popraviti to lahko samo ličar naredi tako mi jo moramo speskati celo in na novo pobarvati prasno

 

Hvala in lep pozdrav

 

Na Mazda servisu so mi rekli, da bo res v redu samo novo platišče, ena 19" za zadnjo M6 stane cca 300€ ... naknadno lakiranje se menda rado lušči ...

 

Torej nova za 200 -300 €, ali peskanje +prašno lakiranje vseh 4-ih za cca 500€ ...

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekako tako, kot ko sem jaz pripeljal na tehnični štiri leta staro BTjko, pa mi preglednik reče, da bi jo pa v štirih letih lahko vsaj enkrat opral. Sem že zajel sapo, da bi mu ugovarjal, pa ko sem dobro premislil, sem bil samo tiho. No, in preden sem jo petič peljal na tehnični, sem jo pa res opral...

 

P.S.: BTjka spada pod gospodarska vozila, zato mora vsako leto na tehnični. Ni tako, kot pri osebnem, ko nov tri leta ne gre na tehnični, potem enkrat ja, potem pa do ne vem katerega leta na vsako drugo leto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odpeljal sem svojo rdečko na redni servis (prevoženih 10Kkm).

Na dvigalu je imel mehanik prav takšno rdečo M6, 2,2 dizel, letnik 2014. Prevoženih 145Kkm. Tip je delal servise na vsakih 20Kkm. Pri mojem mehaniku je bil tokrat prvič. No in mi mehanik pokaže na tleh turbini. Odlomila se je namreč loputa v mali  in razbila obe. 

Cena novih na uradnem servisu je cca 2800€,oni so montirali obnovljeni (1250€+ delo).Verjetno ni potrebno razlagati, da je imel popolnoma zabito cedilo. Mehanik mi je pokazal tudi kako slabo izgleda  olje, ki je bilo v motorju. Mazanja turbine pa nore malo

Tako, da tudi mehanik svetuje  menjavo olja na 10Kkm. Sem pa tokrat kupil olje Motul 5W30 x clean EFE. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker sem imel nekaj časa, sem spoliral  luči na moji stari dobri 6-ki. Razlika ponoči je res opazna. Žarnice so trenutno vgrajene Osram Night Breaker Laser +200%. 

PSX_20220516_172727.jpg

 

PSX_20220516_172906.jpg

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.