Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Midva z Gelipterjem imava zmenek z gumistim v ponedeljek ob 8 uri. Pa da vidimo, kako bodo izpadle črne 18" feltne... ravno danes sem malo gledal na parkirišču avte in me je zelo presenetilo, da je imel že vsak tretji avto montirane zimske gume. In to na obali. 

Res ...je me prav zanima kako bojo izpadle te nove čne feltne in zimske gume gor 😉🙂🙃😁

Napisano
pred 2 urama je Liuch napisal:

Prešaltal na zimske. Sam res grozn zgleda 😀 

IMG_20221111_184240.jpg

Napis michelin... 🤣

Napisano (urejeno)
pred 14 urami je Alex napisal:

Midva z Gelipterjem imava zmenek z gumistim v ponedeljek ob 8 uri. Pa da vidimo, kako bodo izpadle črne 18" feltne... ravno danes sem malo gledal na parkirišču avte in me je zelo presenetilo, da je imel že vsak tretji avto montirane zimske gume. In to na obali. 

 

Ja lej, nič nas ne sme presenetiti 😉

Popravljeno od MazdaBoy
  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Popolnoma nič, sva se pa zapeljala do Kanala in pogledla po katerem griču bo letela v Sočo.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
dne 11. 11. 2022 ob 16:09 je Janez007 napisal:

Vodna črpalka??? OK, pri teh km so mikrojermeni včasih že napokani, ampak vodna črpalka? 😲

Pri jermenih ni problem samo kilometrina ampak tudi zob časa..

Napenjalec je bil že hin..

Za črpalko sem se pa odločil, ko sem bral to temo:

 kjer piše:

 Mikro jermen+napenjalec                      100000km-120000km
 Vodna črpalka                                         100000km-120000km

 

Sicer naj bi zdržala 150 - 200k km, ampak sej ni problem, če se servisira bolj pogosto, kot pa preredko :)

Naslednje leto imam namen menjat svečke, pa tudi še ne bo predpisanih 120k km.

Napisano

Sem se tudi sam lotil in sva z bratom zamenjala gume na treh avtih. Evo zdaj so lahko pomirjeni tudi tisti, ki bi jih Boss sicer ogrožal zjutraj pri +2°C v letnih gumah. 😝

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 3

33112_1.png

Napisano
dne 6. 11. 2022 ob 22:30 je Bini napisal:

Evo,tole je moja Turanza prednja guma slikana po prevoženih 9kkm in takole zgleda na sliki.....😟

Med rdečim črtama jih je zelo pobralo, med zelenim pa ne. Mislim, da je to zaradi premehkih bočnic. 🤔

IMG_20221106_203210.jpg

IMG_20221106_203332~2.jpg

IMG_20221106_203259~3.jpg

IMG_20221106_203008.jpg

 

Sem poslikal mojo, ko sem dal dol in po cca 30.000 prevoženih km, je v sredini profil 6,8mm, pri straneh pa še vedno dobrih 5,5mm. Tole bo za minimalno še 1x toliko km, lahko celo 75kkm. Očitno ji paše, da je mal več napolnjena, grem pa spomladi na 2,8 bara spredaj in 2,7 zadaj.

 

guma.jpg

  • Všeč 3
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

Moja letna je sam še za v kanto :D

Moja je bla tud. Profila je blo je 6mm na gumi. Samo v mokrem ni vec tolk dobr prjela pa trgat se je zacela, je kr lepo na parih koncih profil natrgan, so konci prec letel

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Sem poslikal mojo, ko sem dal dol in po cca 30.000 prevoženih km, je v sredini profil 6,8mm, pri straneh pa še vedno dobrih 5,5mm. Tole bo za minimalno še 1x toliko km, lahko celo 75kkm. Očitno ji paše, da je mal več napolnjena, grem pa spomladi na 2,8 bara spredaj in 2,7 zadaj.

 

guma.jpg

Tole je po profilu že t005?

 

Moja t001 je bistveno slabša ob robovih 

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Očitno ji paše, da je mal več napolnjena, grem pa spomladi na 2,8 bara spredaj in 2,7 zadaj.

 

 

 

Na koliko pa polnite Mazdo 3 na letnih in na koliko na zimskih gumah?

Napisano
pred 48 minutami je Haxballer napisal:

 

Na koliko pa polnite Mazdo 3 na letnih in na koliko na zimskih gumah?

Odvisno od dimenzije gume in obremenitve avta :)

 

 

gume-mazda.jpg

Napisano
pred 32 minutami je toto89 napisal:

Odvisno od dimenzije gume in obremenitve avta :)

 

 

gume-mazda.jpg

V kakšnih pogojih se pa tlak meri, ko v vozilu ni nobenega potnika? Ker če je avto natovorjen, je že zaradi tega pritisk večji.

Napisano

Ne oziroma sila malo, razen, če je tako nizek tlak, da se deformira guma in s tem zmanjša volumen v gumi. Potem se tlak poviša.

 

Zato pa polniš gume več pri višjih masni obremenitvi vozila, da se izniči efekt stlačene gume.

 

Tlak v gumah spreminja le temperatura in pa seveda količina samega zraka v gumi. Se pravi več kot daš zraka notri oziroma bolj kot ga segreješ bolj zvišaš tlak.

 

In se en oglasi od zadaj - zakaj pa poči žoga če se usedeš nanjo? Krogla je najbolj idealna forma saj ima na količino plašča največji volumen in če se usedeš nanjo spremeniš to formo in avtomatsko zmanjšaš volumen. Pri zmanjšanem volumni in isti količini zraka se tlak bistveno poveča in žoga poči.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Tole je po profilu že t005?

 

Moja t001 je bistveno slabša ob robovih 

 

To je v bistvu T005A se pravi za vzhodno azijske trge. Je pa profil enak kot T005, ampak gumena zmes je pa vprašanje kakšna je.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 16 urami je Boss napisal:

 

Sem poslikal mojo, ko sem dal dol in po cca 30.000 prevoženih km, je v sredini profil 6,8mm, pri straneh pa še vedno dobrih 5,5mm. Tole bo za minimalno še 1x toliko km, lahko celo 75kkm. Očitno ji paše, da je mal več napolnjena, grem pa spomladi na 2,8 bara spredaj in 2,7 zadaj.

 

guma.jpg

Dobro očuvane gume 👍 Ampak mislim,da se  @Boss bolj po polžje vozi in še to samo "naravnost"...:hudicek:

Jih bom tudi jaz malo bolj napolnil,da bodo še za kako leto čez ovinke.....😂😉👍

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 2 urama je FuManchu napisal:

Te gume niso videle hitrih ovinkov. 

Itak. Pri hitri vožnji pobere robove. 

Zato pa ima Boss tako majhno porabo, ko se vozi kot DeSUS. 😉

 

 

Napisano
pred 18 minutami je Bini napisal:

Posluša Goloba,da je potrebno varčevanje na vseh področjih....😁😉

Pa na golobji ples ne smeš pozabiti. Plesat je treba veliko🤣

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Kljub nedelji sem po opravljeni državljanski dolžnosti zamenjal še kolesa na M3. Pol urce lahkega dela. :)

 

image.png

 

image.png

 

Letne še prve gume imajo za sabo enih 45.000 km in bodo verjetno še za 2 sezoni. Ugotavljam, da po robovih bistveno hitreje pobira enak tip gum na M6 ... si mislim, da je razlika v večji obremenitvi v ovinkih (teža vozila).

 

image.png

 

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.