Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Aha....pol pa res zna bit, da kar dobro dr?ijo te kopirane :)

 

Je treba dat najprej dol te trenutne gumijaste, da lahko potem dam gor te aluminijaste? Ali jih "nataknem" kar na te "original" gumijaste?

Seveda se da najprej original gumijaste dol, nato se natakne gor alu. Poskusi dati original gumijasto dol, pa bo? videl kako zgleda, alu je pa tej gumijasti zelo podobna, razlikuje se samo v tem da je zgoraj namesto gume pa? alu...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po moje mora dobro dr?ati, ker ?e gre? gledat tvoje stopalke v avto ima? ?e sedaj "?elezo oble?eno z gumo". Se pravi guma je "nataknjena" na ?elezne pedalke.

?elezna je samo stopalka za bremzo kar je najbolj za j.... prevrtat , anpak gre nekak .

Za gasss in kuplung je plastika gre k u putr , dead pedal pa knipingi v tepih+izolacija-stiropor putr  :prstgor: .

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

attachicon.gifDiapozitiv4.JPG

 

Za vse ?tiri pnevmatike skupaj s premonta?o in centriranjem sem pla?al 337 ?. Ja, zadevo sem dobil pri vulkanizerju, ki NE daje ugodnosti za ?lane Mazda kluba, zato je pa bilo tako poceni...

A to so tele?

 

30_b.jpg

 

Mi smo dal na gasilskega Land Roverja tole  - Toyo Open Country 

 

18x9-xd-riot-809-chrome-35125020-toyo-op

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A nima Slivka ta guma preve? polne te kocke? To je verjetno dobro za po skalah in kamenju, po snegu bo? pa poro?al. Po moje so spodnje Toyo iz gasilskega avta bolj?e za sneg.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poka?i nam slikco, kako zgledajo na tvoji Mazdurini :lol:  ta alu pedala? Si pla?al carino pri nas?

 

Tudi sam nabavljam nekaj podobnega (so zelo dobra kopija originala na videz), vendar ni kompleta - ni naslonjala za nogo, sicer pa ni treba vrtat, ampak se samo "oble?e":

 

http://www.aliexpress.com/item/Stainless-Steel-Manual-Automatic-Transmission-AT-MT-Pedal-Pads-Foot-Rest-For-Mazda-3-Mazda-6/32519456812.html?spm=2114.01020208.3.74.B2TNCN&ws_ab_test=searchweb201556_7_79_78_77_91_80,searchweb201644_5,searchweb201560_9

 

 

Original:

1405594727bhr1v9095w450h.jpg

 

 

Kopija:

kopija.jpg

Evo sylver OEM za nataknt

http://www.ebay.com/itm/Genuine-Mazda-CX-5-Aluminium-Brake-and-Clutch-Pedal-Set-BHR1-V9-097A-/361352852710?hash=item54224ef4e6:g:P0oAAOSwDNdVui92

:vesel:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sigurno se dobi vsi 4 kosi?

 

Ker pise:

 

Genuine Mazda CX-5 Aluminium Brake and Clutch Pedal Set - BHR1-V9-097A

 

Torej samo zavora in sklopka? :)

Jah poj je pa tole naj cenej?  :zvizga:

http://www.ebay.com/itm/Genuine-Mazda-3-6-CX-5-Alloy-Pedal-Set-BHR1V9091A-BHR1V9095-BHR1V9097A-/350982553398?hash=item51b830bf36:g:f34AAOxy4dNS4SW1

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men je tud ful nadlezno, ko je treba rocno odpirat/zapirat na gumb. Tk da pol to pomeni, ko avtomatsko zaklenes avto, se zaprejo ogledala in obratno, kajne?

 

Mogo?e malo pozno in mogo?e malo izven konteksta, ampak bi vseeno imel en predlog (pravzaprav en preblisk): pove?i tako, da se ogledala odpirajo/zapirajo glede na kontakt.

 

Ker ko avto odklene?, ?e vedno hodi? okoli in odpira? vrata, pa se ti ogledala zadevajo. Ko pa da? kontakt, je pa jasno, da bo? v?gal motor in se bo? odpeljal in je jasno, da potrebuje? tudi ogledala. 

 

Ko pa parkira? in ugasne? motor, pa spet ne potrebuje? ve? ogledal, se ti pa zadevajo, preden stopi? ven in se pre?oka? mimo avta in pobere? vse, kar ima? za pobrat in ... ... ... 

 

Mislim, kondom si natakne? tik preden bo? (saj vemo kaj), ne pa takoj ko gospodi?ni odpre? vrata...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest tudi "n?" :) ... Sem pa v?eraj peljal Me?ko k Pelkotu, da je zamenjal gume :) ... Pa tamauga smo pobrali, ker je petko pripeljal na redni servis ... 

Kaj posebnega v tem ?asu poleg rednega vzdr?evanja?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj posebnega v tem ?asu poleg rednega vzdr?evanja?

 

 

Redni servis je imel... pa gume menjat... Se prej je pa enkrat moral menjat en lezaj... pa pri sovoznikovih vratih nekaj "zvizga". Zacvorne obloge je rekel Simon, da so se OK (ti si menda rekel, da bo treba menjat pri naslednjem rednem servisu)... Drugace overall je menda zadovoljen... edino tisti "kitajc" mu zivce pije :) ... predvsem, ko je treba uproabljati navigacijo :) ...

 

Drugo leto ga caka menjava dveh kompletov gum - enega spomladi, drugega jeseni ... Letne so menda ze na koncu, zimske bodo pa se za letosnjo zimo... vsaj tako je rekel menda Simon... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Redni servis je imel... pa gume menjat... Se prej je pa enkrat moral menjat en lezaj... pa pri sovoznikovih vratih nekaj "zvizga". Zacvorne obloge je rekel Simon, da so se OK (ti si menda rekel, da bo treba menjat pri naslednjem rednem servisu)... Drugace overall je menda zadovoljen... edino tisti "kitajc" mu zivce pije :) ... predvsem, ko je treba uproabljati navigacijo :) ...

 

Drugo leto ga caka menjava dveh kompletov gum - enega spomladi, drugega jeseni ... Letne so menda ze na koncu, zimske bodo pa se za letosnjo zimo... vsaj tako je rekel menda Simon... 

zavore in diske sem komplet spredaj menjal, zadaj je bilo vpra?anje. Sam da 'pele'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Prejšnji vikend smo šli na morje, pa sem prišel tik pred oranžno lučko na Vinico.. imel sem poln avto (3je odrasli in 2 otroka).. natočim na Vinici v 5 minutah in pičimo dol, nakar sopotnica ugotovi, da je doma pozabila iqosa... ja nič, zapeljem dol na Delnicah in gremo na Petrol. Dež lije kot iz škafa. Na moji levi avstrijski par z električnim MG, polno naloženim, zadaj še 2 električni kolesi na thuletu. Na sredinskem zaslonu sem videl tistih 10% v rdečini. Vsak monotono bulita v svoj telefon in čas teče in teče. Otroci mi pijejo žiuce, čakamo sopotnico, da opravi registracijo iqosa (dobesedno registrirat se moraš ob nakupu). Če bi vsakič, ko sem slišal "a bomo že šli" dobil 5 centov, in potem še 10 eur za vsakič ko je en drugmu od otrok prlimou focen, bi danes verjetno že vozil novo Mazdo6. Po 15 minutah odrinem naprej in bolj kot kadarkoli sem si zaželel, da v mojem življenju ne bom v podobni situaciji kot soseda v MG in z zadnjimi sedeži polnimi otrok.
    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...  
    • Nimaš na polici dodatne kombinacije D - Živali? Ker v tem primeru pri večini zavarovalnic ni odbitne franšize, niti ni izgube bonusa ... 
    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.