Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

Alex a si probal tole bolj nafilat, ker če ne voziš kot Rally pol ndejasnko gumo preveč "zvrača" kar je navadno kriv prenizek tlak.

 

Jaz te gume spredaj filam 2.7 zadaj pa nekje 2,6 pa še bočnica je nekoliko nižja.

Sedaj jih imam na 2,7. In res še vedno izgledajo kot balon. Obvezno bi morali dati gor XL nosilnost, pa bi bili boki bolj trdi. Izgleda, da ne glede na slog 

vožnje, jih pobira po robovih. In potem je vožnja v mokrem v ovinke še bolj nevarna. 😬

 

 

Napisano

Ja, se kar strinjam, da zna bit kej takega. Ne vem, će ne boš spomladi menjal, bi jaz probal pumpat 3,0 spredaj in 2,8 zadaj. 🤨

 

Podobno sem imel namreč težavo pred cca 15 leti s prvo šestko in prvimi GoodYear F1 (smrekca profil). Mi je tudi takole pobiralo profil pa sem napumpal 3,0 in se je obraba potem umirila na celoten profil gume. Bila je sicer nekoliko trša vožnja, ampak avto se je pa držal ceste nenormalno dobro.

33112_1.png

Napisano
pred 3 minutami je Boss napisal:

Ja, se kar strinjam, da zna bit kej takega. Ne vem, će ne boš spomladi menjal, bi jaz probal pumpat 3,0 spredaj in 2,8 zadaj. 🤨

 

Podobno sem imel namreč težavo pred cca 15 leti s prvo šestko in prvimi GoodYear F1 (smrekca profil). Mi je tudi takole pobiralo profil pa sem napumpal 3,0 in se je obraba potem umirila na celoten profil gume. Bila je sicer nekoliko trša vožnja, ampak avto se je pa držal ceste nenormalno dobro.

Bom jaz tudi povečal na 2.8 ali 3.0 pa bomo vidli kako se bo obneslo .....:prstgor:

Upam le,da nebo pretrda vožnja.🤔

Napisano

No, no, kar lepo po pameti ...

 

Te eksperimente s 3,0 bara se raje pojdite spomladi, ne zdaj, ko bodo ceste mokre in spolzke. Razen če imate radi utripanje tiste lučke proti zdrsavanju koles, vklapljanju ESP in lovljenju vozila po cesti ...

 

Pri 3,0 bara bo že pošteno trda guma, znatno manjši oprijem in udobje ...

Napisano

Evo, priprevoženih  9300 km. 

IMG_20221107_103312.jpg

 

Jaz ne bom pumpal toliko več, ker če ima guma mehke bočnice(naravnano na bolj udobno vožnjo in manjši hrup izpod koles) ne bomo veliko rešili s tem. 

Pač, dejstvo je, da ko je guma preveč napumpana začne gumo pobirati po sredini. In tako bi le "pretentali" gumo, da ne bi več pobirali toliko robov. 

Guma bo trša, vožnja neudobna, a na ovinkih bo še vedno robove pobiralo.

 

 

Napisano

Ovinki vedno pobirajo najbolj robove, ampak vseeno se mi zdi, da tukaj gumo zaradi mehkih in dokaj visokih bočnic še dodatno "zvrača" v ovinku in povečuje obrabo. Ne gre za to, da bi "pretental" gumo ampak zato, da najdeš optimalen tlak za to gumo. Da pa bi gumo pobiralo samo po sredini bi pa rabil bistveno višji tak od 3,0.

33112_1.png

Napisano

Na vsaki gumi piše, koliko je lahko napumpana... 

Na vsakem avtu piše priporočen tlak v gumah. 

Če na avtu piše 2,3 guma pa dovoli 3,2 lahko na 3,2 napumpaš in guma NORMALNO dela svoje delo... 

Napisano
pred 15 minutami je Shrek napisal:

Če na avtu piše 2,3 guma pa dovoli 3,2 lahko na 3,2 napumpaš in guma NORMALNO dela svoje delo... 

Seveda, in ker ima nekaj rezerve, jo lahko tudi na 3,5 ali celo 4,0 bara napumpaš. In se oddrsaš z mokrega cestišča.

Napisano

Jaz bom lepo priznal, da ne vem kakšna je vožnja pri 3.0 ker sem imel pri avtih vedno punpane na priporočen tlak in tudi do sedaj nisem imel noben problem pri pobiranju robov! Pred meseci sem tukaj čital in se čudil 🤔, da eni pumpate na 2.8,2.9,3,0 itd. Jaz jih pumpa na 2.5 kot piše, tudi zimske Kleberce sem in jih ni pobralo! Poleti bom nabil Bridgestonke na 2.8 pa bom videl, če bo pretrda vožnja grejo na 2.5-2.6 mogoče.....😊👍

Napisano

Hočem povedat, da se mora tlak v gumah spreminjat glede na obremenitev. Če na priklopu neseš 4 kolesa, je 2,8 absolutno premalo. Če si pa sam v avtu je pa 2,5 preveč. 

Napisano
pred 19 minutami je Shrek napisal:

Hočem povedat, da se mora tlak v gumah spreminjat glede na obremenitev. Če na priklopu neseš 4 kolesa, je 2,8 absolutno premalo. Če si pa sam v avtu je pa 2,5 preveč. 

Tudi to drži....😊👍

Napisano (urejeno)

Dobrodošel med nami, :prstgor: jaz imam magnetnega kot so na sliki....😊👍 

Screenshot_20221107-215850~2.png

Popravljeno od Bini
Napisano
WWW.GSMAPARATI.SI

SAMSUNG AVTO NOSILEC EE-V200BE Galaxy S6, S6 Edge, S6 Edge+, Galaxy Note 5 Vehicle...

 Tale je top. Sam sem ga kupil na mimovrste.

Napisano
pred 28 minutami je Gregster napisal:
WWW.GSMAPARATI.SI

SAMSUNG AVTO NOSILEC EE-V200BE Galaxy S6, S6 Edge, S6 Edge+, Galaxy Note 5 Vehicle...

 Tale je top. Sam sem ga kupil na mimovrste.

Lahko potrdim. Ga imam že šest let.

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 11 urami je Bini napisal:

Dobrodošel med nami, :prstgor: jaz imam magnetnega kot so na sliki....😊👍 

Screenshot_20221107-215850~2.png

 

Pa to dost drži, ne pade dol, k se avto mal potrese? 😛

 

 

Napisano
Pred eno uro je MazdaBoy napisal:

 

Pa to dost drži, ne pade dol, k se avto mal potrese? 😛

Ja, ker nimam cigla.... :harhar: 👍😉

Napisano
pred 8 minutami je Slivka napisal:

Baje slika pove več kot tisoč besed...

IMG_20221108_134502940.jpg

So me, med drugim, označili za malomarneža. Pa sem sklenil, da se bom poboljšal...

Kaj si naredil? Dvignil brisalce? 🤔

 

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Kaj si naredil? Dvignil brisalce? 🤔

 

Ja, pa zapeljal zelo tesno mimo pralnice in stresel pesek z gumijastih predpražnikov. Za začetek dovolj, da ne bo prehudega šoka...

Napisano
pred 9 urami je MazdaBoy napisal:

 

Pa to dost drži, ne pade dol, k se avto mal potrese? 😛

Anker-ovega mam:

Uporablja se občasno. Padel ni nikoli dol.

 

Magnetka ne lepim na telefon, ampak ga dam za ovitek.

Napisano

Danes sem pa toliko naredil na BTjki, da se bojim, da ji bo škodilo...

 

Zdaj sem še tesnila vrat namazal s parafinovim oljem. Nekaj so govorili, da bo letos huda zima, pa da ne ostanem zunaj pred zmrznjenimi vrati...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.