Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
1 hour ago, kacnje said:

Me veseli, da nisem edini. Ni nas pa veliko. Mene moti že, ko nekaj škriplje, kaj šele kaj bolj resnega.
Še mimogrede glede cene - povprašal sem pri bolj cenjenem (nepooblaščencu) in pravi, da bi bilo kakšnih 700 evrov. Potem pa vseeno nisem preveč plačal. Ob priliki povprašam še na kakšnem poooblaščencu, me prav zanima. Ne želim pogrevati debate kozolec/pooblaščenec, zgolj za informacijo, ki je lahko komu dobrodošla.

Meni so (sicer bolj mimogrede) navrgli na Interclassu, da bi menjava verige oljne črpalke prišla 1.500 EUR, menjava pogonske verige pa približno enako.

Napisano
pred 3 urami je kacnje napisal:

Me veseli, da nisem edini. Ni nas pa veliko. Mene moti že, ko nekaj škriplje, kaj šele kaj bolj resnega.
Še mimogrede glede cene - povprašal sem pri bolj cenjenem (nepooblaščencu) in pravi, da bi bilo kakšnih 700 evrov. Potem pa vseeno nisem preveč plačal. Ob priliki povprašam še na kakšnem poooblaščencu, me prav zanima. Ne želim pogrevati debate kozolec/pooblaščenec, zgolj za informacijo, ki je lahko komu dobrodošla.

Pohvale za vzdrževanje. Mene moti predvsem rjavo podvozje :(, ne vem a se tega res ne da boljše narediti. Prejšnja 6ka je imela kljub rednem vzdrževanju zelo rjavo podvozje. Na CX5 je na prvi pogled še kar zgledalo, ampak, ko sem z igličastim odstranjevalcem rje (Druckluft-Nadelentroster) malo pobližje potipal površinsko barvo, je pod njo zasijala kar konkretna rja :(.

 

Nato sem za1krat še površinsko rjo temeljito učistil (ta igličasti odstranjevalec - peskalnik na zrak je top), premazal s pretvornikom rje (Rost Piranha) in nato vse skupaj zaščitil z Liqui Moly Seilfett. 

 

Seveda sem pred tem zamenjal zadnje roke, saj ni variante, da zarjavele vijake odstaniš iz silent blokov, ne da bi jih odrezal.

 

Nekateri tukaj omenjate pooblaščene in domače mehanike. Po več kot 10 letnem obiskovanju pooblaščenega servisa, sem si ustvaril mnenje, da je raje peljem avto k dobremu domačemu mehaniku. Ti si običajno vzamejo čas in naredijo stvar kot se zagre, na pooblaščencu pa si le številka v vrsti. Je pa res, da dokler je avto še v garanciji, si skoraj prisiljen, da ga pelješ na pooblaščen servis, saj ti drugače morebitnih garancijskih popravil oz. zamenjav običajno ne priznajo.

 

Lep dan in lp,

Samo

 

 

Napisano

Jaz rje še nisem opazil, je pa res, da prav od blizu še nisem gledal. Upam, da ni kaj hudega spodaj 🙂

Napisano

Jaz imam malo površinske rje, res malo. Avto je star 4leta in imam v planu decembra naredit crown pri treh kronah. Drugače glede uradnih servisov, Selmar Celje mi je top se posveti zadevi, mehaniki se potrudijo, o ostalih servisih nebom komentiral. Sam sebi narediš najbolje.

Napisano
pred 42 minutami je NevLado napisal:

Ma kakšna rja fantje. Ne dajat osoljenega avta pozimi v garažo pa bo. Samo da je motor podmazan in zoom zoom!!

Super, če teh težav nimaš 👍. Glede motorja pa se strinjam.

Napisano
5 minutes ago, samuel said:

Super, če teh težav nimaš 👍. Glede motorja pa se strinjam.

Jutri peljem avto na menjavo gum. Glede na to, da je CX-3ka brez pikice rje (razen nekaj zračne na desnih vratih), bom presenečen če bom na 6ki pri 4ih letih starosti karkoli našel. No če najdem seveda javim.

Napisano (urejeno)
dne 19. 11. 2021 ob 9:07 je NevLado napisal:

Ma kakšna rja fantje. Ne dajat osoljenega avta pozimi v garažo pa bo. Samo da je motor podmazan in zoom zoom!!

To je pa drži kot pribito. Ne samo osoljenega, tudi sicer je najbolje, če je avto nekje na prepihu.

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je samuel napisal:

Nekateri tukaj omenjate pooblaščene in domače mehanike. Po več kot 10 letnem obiskovanju pooblaščenega servisa, sem si ustvaril mnenje, da je raje peljem avto k dobremu domačemu mehaniku. Ti si običajno vzamejo čas in naredijo stvar kot se zagre, na pooblaščencu pa si le številka v vrsti. Je pa res, da dokler je avto še v garanciji, si skoraj prisiljen, da ga pelješ na pooblaščen servis, saj ti drugače morebitnih garancijskih popravil oz. zamenjav običajno ne priznajo.

 

Lep dan in lp,

Samo

 

 

Deloma se strinjam, ob pogoju, da poznaš tega "domačega mehanika", ker moja izkušnja je ravno obratna, oz.kot kaže ne poznam nobenega "pod kozolcem", ki bi delal umirjeno in z omejenim naborom strank. Moje izkušnje so, da imajo ti "pod kozolcem" vedno polno enega dela, uletavanja X strank za vsako malenkost, potem pa trpi kvaliteta in čas....potem imaš avto kjer je servis konec v 1h tam cel dan....kot rečeno, vsaj do sedaj so moje izkušnje take, verjetno obstajajo tudi drugi, ampak jaz ga vsaj na Gorenjskem koncu ne poznam oz. nisem slišal zanj, mogoče če je kdo na forumu iz tega konca lahko koga priporoči ? :)

Popravljeno od sportman333
Napisano
pred 2 urama je samuel napisal:

Pohvale za vzdrževanje. Mene moti predvsem rjavo podvozje :(, ne vem a se tega res ne da boljše narediti. Prejšnja 6ka je imela kljub rednem vzdrževanju zelo rjavo podvozje. Na CX5 je na prvi pogled še kar zgledalo, ampak, ko sem z igličastim odstranjevalcem rje (Druckluft-Nadelentroster) malo pobližje potipal površinsko barvo, je pod njo zasijala kar konkretna rja :(.

 

Nato sem za1krat še površinsko rjo temeljito učistil (ta igličasti odstranjevalec - peskalnik na zrak je top), premazal s pretvornikom rje (Rost Piranha) in nato vse skupaj zaščitil z Liqui Moly Seilfett. 

 

Seveda sem pred tem zamenjal zadnje roke, saj ni variante, da zarjavele vijake odstaniš iz silent blokov, ne da bi jih odrezal.

 

Nekateri tukaj omenjate pooblaščene in domače mehanike. Po več kot 10 letnem obiskovanju pooblaščenega servisa, sem si ustvaril mnenje, da je raje peljem avto k dobremu domačemu mehaniku. Ti si običajno vzamejo čas in naredijo stvar kot se zagre, na pooblaščencu pa si le številka v vrsti. Je pa res, da dokler je avto še v garanciji, si skoraj prisiljen, da ga pelješ na pooblaščen servis, saj ti drugače morebitnih garancijskih popravil oz. zamenjav običajno ne priznajo.

 

Lep dan in lp,

Samo

 

 

👍👍

 

 

Napisano
pred 2 urama je sportman333 napisal:

Deloma se strinjam, ob pogoju, da poznaš tega "domačega mehanika", ker moja izkušnja je ravno obratna, oz.kot kaže ne poznam nobenega "pod kozolcem", ki bi delal umirjeno in z omejenim naborom strank. Moje izkušnje so, da imajo ti "pod kozolcem" vedno polno enega dela, uletavanja X strank za vsako malenkost, potem pa trpi kvaliteta in čas....potem imaš avto kjer je servis konec v 1h tam cel dan....kot rečeno, vsaj do sedaj so moje izkušnje take, verjetno obstajajo tudi drugi, ampak jaz ga vsaj na Gorenjskem koncu ne poznam oz. nisem slišal zanj, mogoče če je kdo na forumu iz tega konca lahko koga priporoči ? :)

Ja to pa vsekakor drži, drugače pač tega domačega mehanika zamenjaš ;). No jaz sem imel ravno pri pooblaščenem takšno izkušnjo, sem bil naročen in potem čakal uhuhuu časa, ampak se nisem preveč sekiral, saj sem šel kao na "izlet", itak sem mogel vzet dopust ;). Ampak počasi ugotoviš, da štempelj v knjigici oz. digitalna servisna tega ne odtehtata :p, avto imam zase in ne za morebitnega bodočega kupca, ki me bo najprej vprašal, če sem ga vozil na uradni servis.

Napisano

Sem bi pred časom pri mehaniku, ki veliko šrafva tudi soforumašem, in so tudi ves čas vletavali razni preprodajalci s to in ono manjšo težavo, ki jih je v glavnem sproti reševal kar na dvorišču. Med tem sta avte v delavnici šravfala dva, po mojem začetnika, ki ju je mojster ves čas na daleč nekaj učil in opozarjal, da bi naredila čim manj škode. Počutil sem se kot zadnja rupa na sviralu, dokler si mojster le ni vzel časa zame. Vendar se je to zgodilo šele, ko je začel pisati račun. 

 

Pred dnevi sem se oglasil na uradnem servisu. Tam isto frka, ves čas, eni trije mehaniki, ene dva vajenca, in vsaj še enkrat toliko šefov, ki so dodatno delali gužvo. Nisem imel prav dobrega občutka, da je vse v dobrih rokah in pod kontrolo. 

 

Bil sem tudi sam dolgo nazaj kdaj pod kozolcem. Dopoldne je možakar delal na uradnem servisu, popoldne s sosedom v svoji garaži. Ne rečem, da ni znal. Vendar sta med delom tudi fino popivala in na koncu še bolj fino zaračunala. :cheers:

 

 

Napisano
pred 6 urami je Janez007 napisal:

Sem bi pred časom pri mehaniku, ki veliko šrafva tudi soforumašem, in so tudi ves čas vletavali razni preprodajalci s to in ono manjšo težavo, ki jih je v glavnem sproti reševal kar na dvorišču. Med tem sta avte v delavnici šravfala dva, po mojem začetnika, ki ju je mojster ves čas na daleč nekaj učil in opozarjal, da bi naredila čim manj škode. Počutil sem se kot zadnja rupa na sviralu, dokler si mojster le ni vzel časa zame. Vendar se je to zgodilo šele, ko je začel pisati račun. 

 

Pred dnevi sem se oglasil na uradnem servisu. Tam isto frka, ves čas, eni trije mehaniki, ene dva vajenca, in vsaj še enkrat toliko šefov, ki so dodatno delali gužvo. Nisem imel prav dobrega občutka, da je vse v dobrih rokah in pod kontrolo. 

 

Bil sem tudi sam dolgo nazaj kdaj pod kozolcem. Dopoldne je možakar delal na uradnem servisu, popoldne s sosedom v svoji garaži. Ne rečem, da ni znal. Vendar sta med delom tudi fino popivala in na koncu še bolj fino zaračunala. :cheers:

 

 

Saj ni res pa je......😊😆😂👍

Napisano
pred 7 urami je Janez007 napisal:

Sem bi pred časom pri mehaniku, ki veliko šrafva tudi soforumašem, in so tudi ves čas vletavali razni preprodajalci s to in ono manjšo težavo, ki jih je v glavnem sproti reševal kar na dvorišču. Med tem sta avte v delavnici šravfala dva, po mojem začetnika, ki ju je mojster ves čas na daleč nekaj učil in opozarjal, da bi naredila čim manj škode. Počutil sem se kot zadnja rupa na sviralu, dokler si mojster le ni vzel časa zame. Vendar se je to zgodilo šele, ko je začel pisati račun. 

 

Pred dnevi sem se oglasil na uradnem servisu. Tam isto frka, ves čas, eni trije mehaniki, ene dva vajenca, in vsaj še enkrat toliko šefov, ki so dodatno delali gužvo. Nisem imel prav dobrega občutka, da je vse v dobrih rokah in pod kontrolo. 

 

Bil sem tudi sam dolgo nazaj kdaj pod kozolcem. Dopoldne je možakar delal na uradnem servisu, popoldne s sosedom v svoji garaži. Ne rečem, da ni znal. Vendar sta med delom tudi fino popivala in na koncu še bolj fino zaračunala. :cheers:

 

 

👍😊

Napisano
dne 18. 11. 2021 ob 15:01 je Alex napisal:

A so kozolčarji v bistvu sploh mehaniki, ali kako? A so to fušarji, ki popravljajo avte kar pred hišo? Vse brez računa? 

Če je odgovor ja, se razume, da k takemu ne bi biti pod razno peljal avta. 

 

Js tut doma pred bajto rihtam dolicene stvari brez racuna.... 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano
pred 17 minutami je bajsi6 napisal:

Katero motorno olje torej v skyactive 2.2D?

 

MOTORNAOLJA.COM

Kakovostno motorno olje Mazda Original Oil Ultra DPF 5W-30 je namenjeno sodobnim dizelskim motorjem vozil Mazda s filtrom trdih delcev (DPF).

 

Napisano
pred 2 urama je bajsi6 napisal:

Katero motorno olje torej v skyactive 2.2D?

5W-30 pa menjat na 10.000 km. Najboljši recept za miren spanec.

Napisano

Predlagam ti Motul x clean EFE 5W-30. Pa kot so že zgoraj napisali, menjaj olje na 10Kkm.

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Predlagam ti Motul x clean EFE 5W-30. Pa kot so že zgoraj napisali, menjaj olje na 10Kkm.

 

js ga mam tut zej na testiranju :)

Napisano

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
    • Imaš prav...a si tudi vprašal   Smo ljudje,ki znamo z alkoholom...so pa ljudje,ki ne znajo z alkoholom. Tam so drugi problemi v ozadju,oz. alkohol tam ni primarni problem. Tam človek zasvojen z alkoholom zaradi drugih problemov vedno znova in znova podleže,in se iz tega ne zna izkopati. Vsaj jaz alkohol razumem kot tist "rahel sunek v hrbet" ko že tako ali tako stojiš na robu prepada in "loviš ravnotežje....ali zaradi nizke samozavesti,samopodobe,izgubljenosti,"tečne babe" doma,travm itd...spisek je neskončen.   Ko si vprašal "do kje" Točno tako. Jaz bi dodal,da je tako dolgo OK,dokler ne vpliva na čisto nikogar drugega...neglede koga!!!....a takrat najbrž ne moremo več govoriti o "pijancih" ampak o takih ki znajo z alkoholom.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.