Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je Gregster napisal:

Js glih tolk natančen nisem ampak menjam pa pred15k.

Pri bencincu je ravno na 15kkm zadnji cajt, če hočeš da motorček dolgo živi.... 😊😀😂

Napisano

Jaz imam sedaj nekje 8,5Kkm od menjave. Še kak mesec in bo potrebna zamenjava olja. 

Hkrati moram pa še zadnje bremze( komplet) zamenjati z boljšimi. To bo to ob tem servisu vse. 😊

 

pred 16 minutami je Bini napisal:

Pri bencincu je ravno na 15kkm zadnji cajt, če hočeš da motorček dolgo živi.... 😊😀😂

V bistvu je skoraj zadnji vlak za menjavo. 🤗

 

 

Napisano

Oh ja, pa smo spet tam 😆

 

Odvisno od režima vožnje…..

 

Bogi tovornjakarji, da morjo skos na 10kkm menjavat.

Napisano
pred 1 uro je Gregster napisal:

Ajd, sej res. No na kolk pa špediterji menjajo? Me prov zanima😀

Glede na google med 50kkm in 150kkm

Napisano

Nova scania ima servisni interval med 120000 in 140000km. Drugače novi daf ki je zdaj prišel ven pa med 150000 in 200000km

Napisano
pred 1 uro je scania napisal:

Nova scania ima servisni interval med 120000 in 140000km. Drugače novi daf ki je zdaj prišel ven pa med 150000 in 200000km

 

Sam mormo pa vedet, da je konstrukcija tovornjakarskih motorjev mal drugacna

Napisano
pred 23 minutami je Deeyan napisal:

 

Sam mormo pa vedet, da je konstrukcija tovornjakarskih motorjev mal drugacna

Seveda, kot je tudi razlika v tem, če 10kkm naštepaš z autom po mestu ali 10kkm po avtocesti.

 

Dvomim, da je olje isto znucano ;)

 

Zato mi te debate "olje je pri 15kkm zanič" segrejejo živce.

 

Pa samo v razmislek, sem vozil 1.4 dizel aurisa pa menjaval olje pri 6/7/8 kkm, takoj ko se je obrnilo 1 leto (ker je bilo tistih 6/7/8 kkm narejenih po mestu).

 

Trenutno imam na šestici po 6kkm prevoženih še vedno olje na 80% glede na računalnik. In komaj čakam, da naredim analizo vzorca pri 10kkm. 

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

 Tovornjak dela na 1200 obratov... 

Ja, dizli v osebnih avtih pa v povprečju tud ne kej dost čez 2000.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

 Tovornjak dela na 1200 obratov... 

G192 pri normalni vožnji med 1200 in 2200, na ac do 3000.

Napisano
pred 19 urami je NevLado napisal:

G192 pri normalni vožnji med 1200 in 2200, na ac do 3000.

Ne hecaj se preveč s tako nizkimi obrati pri bencinarju...😲 Pod 1700 ali 1500 nikar......🥴

Napisano
dne 29. 1. 2022 ob 16:14 je Deeyan napisal:

 

Sam mormo pa vedet, da je konstrukcija tovornjakarskih motorjev mal drugacna

Seveda, primer scania ima na prejšnji seriji in tej zadnji enako olje s tem da prejšnja serija ima servisne intervale na 70000km ta nova pa skoraj krat 2. Je pa res obrati so nižji okoli 1100-1300, kar je slabo za dpf filter ampak imajo rešeno tako da se menja samo vložek in piči dalje, cena vložka je pa okoli 280€. Pri nas se je menjaval vložek na 300000km, servisi so se delali na 60000km na 300000km se je pa preventivno menjavala turbina, alternator, zaganjač, vodna črpalka, sklopke, kolesni ležaji in kompresor zraka. Kamioni so vzdrževani v nulo in brez težav naredijo 1500000km, kar za tiste ki upoštevajo servisni interval nemorem trdit imajo kar nekaj izpada na cesti ampak mi smo si izračunali da se ta preventiva izplača saj je šlepanje in popravilo na cesti dooostii dražje.

Napisano
pred 13 minutami je Bini napisal:

Ne hecaj se preveč s tako nizkimi obrati pri bencinarju...😲 Pod 1700 ali 1500 nikar......🥴

Žal avtomatik sam tako dela, ga pa brez skrbi poženem tudi na 5k ko je razgret :)

 

Obožujem drugače da imam na 6ki končno!!! (v primerjavi z cx-3) pravi števček za temperaturo motorja :wub:

Napisano

Pozdravljeni!

Fantje prosim za priporočilo serviserja za menjavo olja v avtomatskem menjalniku CX-5 2.2D AWD 175km l.2016.

 

Na FB so mi že svetovali Pelka - sem ga klical in mi je rekel, da se filtra pri tem avtu ne menja in servis traja 4 ure. Pozna še kdo koga Gorenjska regija do LJ. 

 

 

Napisano
pred 41 minutami je amusic napisal:

Pozdravljeni!

Fantje prosim za priporočilo serviserja za menjavo olja v avtomatskem menjalniku CX-5 2.2D AWD 175km l.2016.

 

Na FB so mi že svetovali Pelka - sem ga klical in mi je rekel, da se filtra pri tem avtu ne menja in servis traja 4 ure. Pozna še kdo koga Gorenjska regija do LJ. 

 

 

 

pa lih s filtrom največ nardiš 🤦‍♂️ pa še najcenejši je od vsega skup (cca.25€), pa samo dva šravfa ga držita, cca 3min več dela

Napisano
pred 4 minutami je Deeyan napisal:

 

pa lih s filtrom največ nardiš 🤦‍♂️ pa še najcenejši je od vsega skup (cca.25€), pa samo dva šravfa ga držita, cca 3min več dela

sem klical tudi menjalniki.si pa sem dobil enak odgovor oz., da se pri nekaterih modelih menja pri drugih pa ne, ker je potrebno razdreti menjalnik, da bi se prišlo do filtra. 

Napisano

Pa dobro no, a prvič šraufajo mazde?

 

Filter je pokrov, da se ga dol in zamenja

Napisano
Pred eno uro je Hixxy napisal:

Pa dobro no, a prvič šraufajo mazde?

 

Filter je pokrov, da se ga dol in zamenja

 

točno tak, karter menjalnika se sname, pa dva vijaka pa je dol

 

 

Napisano

Ja, samo to se jim očitno ne da delati ... Ne verjamem, da bi sicer govorili, da se filtra ne menja. Posebej, če gre za "resno" kilometrino ...

Napisano
pred 11 urami je dvorjan napisal:

Ja, samo to se jim očitno ne da delati ... Ne verjamem, da bi sicer govorili, da se filtra ne menja. Posebej, če gre za "resno" kilometrino ...

Pelko je rekel da ne menja, pri avtomatski-menjalniki, ko dela s tim eckart metodo pa tudi dvomim, da karter dol vzame... sem kar v dilemi komu peljati avto 🥴🤔

Napisano
pred 12 minutami je amusic napisal:

Pelko je rekel da ne menja, pri avtomatski-menjalniki, ko dela s tim eckart metodo pa tudi dvomim, da karter dol vzame... sem kar v dilemi komu peljati avto 🥴🤔

 

nekomu, ki mu zaupaš :)

 

js sm mel to srečo, da sm lahk celo zravn bil :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.