Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je Gregster napisal:

Js glih tolk natančen nisem ampak menjam pa pred15k.

Pri bencincu je ravno na 15kkm zadnji cajt, če hočeš da motorček dolgo živi.... 😊😀😂

Napisano

Jaz imam sedaj nekje 8,5Kkm od menjave. Še kak mesec in bo potrebna zamenjava olja. 

Hkrati moram pa še zadnje bremze( komplet) zamenjati z boljšimi. To bo to ob tem servisu vse. 😊

 

pred 16 minutami je Bini napisal:

Pri bencincu je ravno na 15kkm zadnji cajt, če hočeš da motorček dolgo živi.... 😊😀😂

V bistvu je skoraj zadnji vlak za menjavo. 🤗

 

 

Napisano

Oh ja, pa smo spet tam 😆

 

Odvisno od režima vožnje…..

 

Bogi tovornjakarji, da morjo skos na 10kkm menjavat.

Napisano
pred 1 uro je Gregster napisal:

Ajd, sej res. No na kolk pa špediterji menjajo? Me prov zanima😀

Glede na google med 50kkm in 150kkm

Napisano

Nova scania ima servisni interval med 120000 in 140000km. Drugače novi daf ki je zdaj prišel ven pa med 150000 in 200000km

Napisano
pred 1 uro je scania napisal:

Nova scania ima servisni interval med 120000 in 140000km. Drugače novi daf ki je zdaj prišel ven pa med 150000 in 200000km

 

Sam mormo pa vedet, da je konstrukcija tovornjakarskih motorjev mal drugacna

Napisano
pred 23 minutami je Deeyan napisal:

 

Sam mormo pa vedet, da je konstrukcija tovornjakarskih motorjev mal drugacna

Seveda, kot je tudi razlika v tem, če 10kkm naštepaš z autom po mestu ali 10kkm po avtocesti.

 

Dvomim, da je olje isto znucano ;)

 

Zato mi te debate "olje je pri 15kkm zanič" segrejejo živce.

 

Pa samo v razmislek, sem vozil 1.4 dizel aurisa pa menjaval olje pri 6/7/8 kkm, takoj ko se je obrnilo 1 leto (ker je bilo tistih 6/7/8 kkm narejenih po mestu).

 

Trenutno imam na šestici po 6kkm prevoženih še vedno olje na 80% glede na računalnik. In komaj čakam, da naredim analizo vzorca pri 10kkm. 

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

 Tovornjak dela na 1200 obratov... 

Ja, dizli v osebnih avtih pa v povprečju tud ne kej dost čez 2000.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

 Tovornjak dela na 1200 obratov... 

G192 pri normalni vožnji med 1200 in 2200, na ac do 3000.

Napisano
pred 19 urami je NevLado napisal:

G192 pri normalni vožnji med 1200 in 2200, na ac do 3000.

Ne hecaj se preveč s tako nizkimi obrati pri bencinarju...😲 Pod 1700 ali 1500 nikar......🥴

Napisano
dne 29. 1. 2022 ob 16:14 je Deeyan napisal:

 

Sam mormo pa vedet, da je konstrukcija tovornjakarskih motorjev mal drugacna

Seveda, primer scania ima na prejšnji seriji in tej zadnji enako olje s tem da prejšnja serija ima servisne intervale na 70000km ta nova pa skoraj krat 2. Je pa res obrati so nižji okoli 1100-1300, kar je slabo za dpf filter ampak imajo rešeno tako da se menja samo vložek in piči dalje, cena vložka je pa okoli 280€. Pri nas se je menjaval vložek na 300000km, servisi so se delali na 60000km na 300000km se je pa preventivno menjavala turbina, alternator, zaganjač, vodna črpalka, sklopke, kolesni ležaji in kompresor zraka. Kamioni so vzdrževani v nulo in brez težav naredijo 1500000km, kar za tiste ki upoštevajo servisni interval nemorem trdit imajo kar nekaj izpada na cesti ampak mi smo si izračunali da se ta preventiva izplača saj je šlepanje in popravilo na cesti dooostii dražje.

Napisano
pred 13 minutami je Bini napisal:

Ne hecaj se preveč s tako nizkimi obrati pri bencinarju...😲 Pod 1700 ali 1500 nikar......🥴

Žal avtomatik sam tako dela, ga pa brez skrbi poženem tudi na 5k ko je razgret :)

 

Obožujem drugače da imam na 6ki končno!!! (v primerjavi z cx-3) pravi števček za temperaturo motorja :wub:

Napisano

Pozdravljeni!

Fantje prosim za priporočilo serviserja za menjavo olja v avtomatskem menjalniku CX-5 2.2D AWD 175km l.2016.

 

Na FB so mi že svetovali Pelka - sem ga klical in mi je rekel, da se filtra pri tem avtu ne menja in servis traja 4 ure. Pozna še kdo koga Gorenjska regija do LJ. 

 

 

Napisano
pred 41 minutami je amusic napisal:

Pozdravljeni!

Fantje prosim za priporočilo serviserja za menjavo olja v avtomatskem menjalniku CX-5 2.2D AWD 175km l.2016.

 

Na FB so mi že svetovali Pelka - sem ga klical in mi je rekel, da se filtra pri tem avtu ne menja in servis traja 4 ure. Pozna še kdo koga Gorenjska regija do LJ. 

 

 

 

pa lih s filtrom največ nardiš 🤦‍♂️ pa še najcenejši je od vsega skup (cca.25€), pa samo dva šravfa ga držita, cca 3min več dela

Napisano
pred 4 minutami je Deeyan napisal:

 

pa lih s filtrom največ nardiš 🤦‍♂️ pa še najcenejši je od vsega skup (cca.25€), pa samo dva šravfa ga držita, cca 3min več dela

sem klical tudi menjalniki.si pa sem dobil enak odgovor oz., da se pri nekaterih modelih menja pri drugih pa ne, ker je potrebno razdreti menjalnik, da bi se prišlo do filtra. 

Napisano

Pa dobro no, a prvič šraufajo mazde?

 

Filter je pokrov, da se ga dol in zamenja

Napisano
Pred eno uro je Hixxy napisal:

Pa dobro no, a prvič šraufajo mazde?

 

Filter je pokrov, da se ga dol in zamenja

 

točno tak, karter menjalnika se sname, pa dva vijaka pa je dol

 

 

Napisano

Ja, samo to se jim očitno ne da delati ... Ne verjamem, da bi sicer govorili, da se filtra ne menja. Posebej, če gre za "resno" kilometrino ...

Napisano
pred 11 urami je dvorjan napisal:

Ja, samo to se jim očitno ne da delati ... Ne verjamem, da bi sicer govorili, da se filtra ne menja. Posebej, če gre za "resno" kilometrino ...

Pelko je rekel da ne menja, pri avtomatski-menjalniki, ko dela s tim eckart metodo pa tudi dvomim, da karter dol vzame... sem kar v dilemi komu peljati avto 🥴🤔

Napisano
pred 12 minutami je amusic napisal:

Pelko je rekel da ne menja, pri avtomatski-menjalniki, ko dela s tim eckart metodo pa tudi dvomim, da karter dol vzame... sem kar v dilemi komu peljati avto 🥴🤔

 

nekomu, ki mu zaupaš :)

 

js sm mel to srečo, da sm lahk celo zravn bil :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
    • Imaš prav...a si tudi vprašal   Smo ljudje,ki znamo z alkoholom...so pa ljudje,ki ne znajo z alkoholom. Tam so drugi problemi v ozadju,oz. alkohol tam ni primarni problem. Tam človek zasvojen z alkoholom zaradi drugih problemov vedno znova in znova podleže,in se iz tega ne zna izkopati. Vsaj jaz alkohol razumem kot tist "rahel sunek v hrbet" ko že tako ali tako stojiš na robu prepada in "loviš ravnotežje....ali zaradi nizke samozavesti,samopodobe,izgubljenosti,"tečne babe" doma,travm itd...spisek je neskončen.   Ko si vprašal "do kje" Točno tako. Jaz bi dodal,da je tako dolgo OK,dokler ne vpliva na čisto nikogar drugega...neglede koga!!!....a takrat najbrž ne moremo več govoriti o "pijancih" ampak o takih ki znajo z alkoholom.
    • Ford pravi da nad 150km/h naj pumpam na max load.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.